Jag tror du postade den i fel tråd.Fredags klockhumor,
(om det är utanför forumets godkända ramar så ber jag om ursäkt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror du postade den i fel tråd.Fredags klockhumor,
(om det är utanför forumets godkända ramar så ber jag om ursäkt)
Jag tror du postade den i fel tråd.
BarnrumporDen är ju jätterolig
Barnrumpor
Kul att nån får resa.Jaha, då var pannan inlämnad på service.
Noterade något som såg ut som en liten fiber innanför glaset. Gick till nymans som kollade med lupp och konstaterade att det var någon liten mässingsflisa från visarfästet som med åren trillat bort.
Var ju ändå typ dags för service (planerad mid 2021) men fick bli en tidigarelagd resa till europa.
Är de brukligt att dom alltid skickar iväg pannorna till europa?Jaha, då var pannan inlämnad på service.
Noterade något som såg ut som en liten fiber innanför glaset. Gick till nymans som kollade med lupp och konstaterade att det var någon liten mässingsflisa från visarfästet som med åren trillat bort.
Var ju ändå typ dags för service (planerad mid 2021) men fick bli en tidigarelagd resa till europa.
Om inhouse. Givet jul i antågande förmodligen några månader.Är de brukligt att dom alltid skickar iväg pannorna till europa?
Hur lång tid brukar dom va bort?
Tack!Om inhouse. Givet jul i antågande förmodligen några månader.
Alternativen är tyvärr färre. Det tar den tid det tar. Men absolut, i bästa fall hade man önskat lånepanna.Tack!
Har planerat service för min 372a till våren!
men man vill vi inte va utan panna för länge!
München för att vara exakt. Samma världsdel som vi befinner oss i.Är de brukligt att dom alltid skickar iväg pannorna till europa?
Hur lång tid brukar dom va bort?
Kan kännas väldig långt bortMünchen för att vara exakt. Samma världsdel som vi befinner oss i.
Kan kännas väldig långt bort
Tankarna finns ju på deKöp en till panna
Grymt! GrattisEfter ett trevligt möte med @peterc på en OK mack i Norrlands inland är jag nu en1305 rikare. Nästa gång får förhoppningsvis fiddyn följa med hem också..
Härligt, gratulerar!Efter ett trevligt möte med @peterc på en OK mack i Norrlands inland är jag nu en1305 rikare. Nästa gång får förhoppningsvis fiddyn följa med hem också..
Stort grattis! Fin duo! Är det Peters fötter vi ser också på sista bilden?Efter ett trevligt möte med @peterc på en OK mack i Norrlands inland är jag nu en1305 rikare. Nästa gång får förhoppningsvis fiddyn följa med hem också..
Grattis och fin line-upEfter ett trevligt möte med @peterc på en OK mack i Norrlands inland är jag nu en1305 rikare. Nästa gång får förhoppningsvis fiddyn följa med hem också..
Ja, han var väldigt bestämd över att jag skulle lägga upp en bild på hans nya leopardsneakers!Stort grattis! Fin duo! Är det Peters fötter vi ser också på sista bilden?
Stort grattis!Efter ett trevligt möte med @peterc på en OK mack i Norrlands inland är jag nu en1305 rikare. Nästa gång får förhoppningsvis fiddyn följa med hem också..
Stort grattis! Det lilla märket kl 1 har jag bidragit till.Efter ett trevligt möte med @peterc på en OK mack i Norrlands inland är jag nu en1305 rikare. Nästa gång får förhoppningsvis fiddyn följa med hem också..
1305 är grym. Gratulerar!Efter ett trevligt möte med @peterc på en OK mack i Norrlands inland är jag nu en1305 rikare. Nästa gång får förhoppningsvis fiddyn följa med hem också..
Stort grattis! Fin duo! Är det Peters fötter vi ser också på sista bilden?
Efter ett trevligt möte med @peterc på en OK mack i Norrlands inland är jag nu en1305 rikare. Nästa gång får förhoppningsvis fiddyn följa med hem också..
Trevligt möte, nu är jag på hemmaplan igen.Efter ett trevligt möte med @peterc på en OK mack i Norrlands inland är jag nu en1305 rikare. Nästa gång får förhoppningsvis fiddyn följa med hem också..
Bra spottatStort grattis! Fin duo! Är det Peters fötter vi ser också på sista bilden?