Vi stockholmare tar tunnelbanan, de tar bil, lika mycket vardag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frukost, 45mil ToR,fika,klock deal, käkat lunch innan 14.00 bra lördag!
Vi stockholmare tar tunnelbanan, de tar bil, lika mycket vardag!
Jag tyckte jag åkte långt när jag åkte ända ut till SollentunaFrukost, 45mil ToR,fika,klock deal, käkat lunch innan 14.00 bra lördag!
Sant, det är objektivt långtJag tyckte jag åkte långt när jag åkte ända ut till Sollentuna
Säger inget så har jag inget sagt men det kan vara mina 45 orTänkte precis skriva det, jag kan intyga om att det där icke är @peterc's fötter, men det kan vara allas vår blondin @Margarinkungen
För mig känns 127, 309 och 672 som keepers. 309 och 672 känns även som aningen svårsålda här på KSHörni. Med alla våra byten av pannor och suktanden (eller inte) efter nya varianter hela tiden... vad är det som kännetecknar en typisk keeper i Paneraiträsket. Vilken modell har ni haft längst och/eller inte tror att ni någonsin kommer göra er av med (även om ni rannsakar er själva)?
För min del känns en 44mm Bettarini som given keeper, det vill jag alltid ha en, men ... andra har spårat åt andra håll?
Vilken klocka som helst kan bli en keeper för mig. Blir känslomässigt bunden till vissa klockor, och om så är fallet så behåller jag dem.Hörni. Med alla våra byten av pannor och suktanden (eller inte) efter nya varianter hela tiden... vad är det som kännetecknar en typisk keeper i Paneraiträsket. Vilken modell har ni haft längst och/eller inte tror att ni någonsin kommer göra er av med (även om ni rannsakar er själva)?
För min del känns en 44mm Bettarini som given keeper, det vill jag alltid ha en, men ... andra har spårat åt andra håll?
De jag har haft längst och som jag tror sitter säkrast är 786 paret. Smart eftersom man får två så 44mm Bettarini även för mig..... Fast 422an, den sitter rätt säkert den medHörni. Med alla våra byten av pannor och suktanden (eller inte) efter nya varianter hela tiden... vad är det som kännetecknar en typisk keeper i Paneraiträsket. Vilken modell har ni haft längst och/eller inte tror att ni någonsin kommer göra er av med (även om ni rannsakar er själva)?
382 (oktober 2017), Pre-A1 (augusti 2018), och 911 (mars 2018) - i den ordningen.Hörni. Med alla våra byten av pannor och suktanden (eller inte) efter nya varianter hela tiden... vad är det som kännetecknar en typisk keeper i Paneraiträsket. Vilken modell har ni haft längst och/eller inte tror att ni någonsin kommer göra er av med (även om ni rannsakar er själva)?
Stort grattis !!Efter ett trevligt möte med @peterc på en OK mack i Norrlands inland är jag nu en1305 rikare. Nästa gång får förhoppningsvis fiddyn följa med hem också..
024 är den klocka jag haft längst hittills, men känns som att de två jag har nu (1305 idag, 587 maj(?)) kommer få stanna då de kompletterar varandra sjukt bra. 44mm bettarini är bra men jag tröttnar lite på de, de dagar jag vill ha mindre klocka har jag lite seikos som back-up. Undantaget skulle vara en pam111 med sandwichHörni. Med alla våra byten av pannor och suktanden (eller inte) efter nya varianter hela tiden... vad är det som kännetecknar en typisk keeper i Paneraiträsket. Vilken modell har ni haft längst och/eller inte tror att ni någonsin kommer göra er av med (även om ni rannsakar er själva)?
Riktigt bra fråga... men är inte alla keepers ända tills dom säljs?Hörni. Med alla våra byten av pannor och suktanden (eller inte) efter nya varianter hela tiden... vad är det som kännetecknar en typisk keeper i Paneraiträsket. Vilken modell har ni haft längst och/eller inte tror att ni någonsin kommer göra er av med (även om ni rannsakar er själva)?
Och ingen fika fick du heller......Jag tyckte jag åkte långt när jag åkte ända ut till Sollentuna
Såg nu när jag vaknade att mitt förra svar var ganska lite svar på din fråga egentligenHörni. Med alla våra byten av pannor och suktanden (eller inte) efter nya varianter hela tiden... vad är det som kännetecknar en typisk keeper i Paneraiträsket. Vilken modell har ni haft längst och/eller inte tror att ni någonsin kommer göra er av med (även om ni rannsakar er själva)?
Det skall du inte må dåligt över! Jag är ingen fikaperson.Och ingen fika fick du heller.....
Åker faktiskt tunnelbana idag för första gången sedan oktober -19.Vi stockholmare tar tunnelbanan, de tar bil, lika mycket vardag!
Bäst att passa på i pandeminÅker faktiskt tunnelbana idag för första gången sedan oktober -19.
Live fast, dig young! Körde in moppen och ställde in den för vintern. Alternativet var att gå hem från söder.Bäst att passa på i pandemin
Frågan är vad fan du gjort med bilnyckeln
Volvo-quality!Frågan är vad fan du gjort med bilnyckeln