• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag är ganska säker på att p.5000-urverket är lite tjockare än de som de vanligtvis använder, och om de ska använda samma boett (som @Oktogon säger) så behöver det vara ett annat glas.

Personligen är jag glad att de vita 8-dagars har tunnare glas, för då blir det en vit urtavla och inte en grumlig. Svart så tycker jag som du, att det gärna får vara dubbelkupat.
Blir allt mer sugen på att prova en vit! :)

Jag är ganska säker på att p.5000-urverket är lite tjockare än de som de vanligtvis använder, och om de ska använda samma boett (som @Oktogon säger) så behöver det vara ett annat glas.

Personligen är jag glad att de vita 8-dagars har tunnare glas, för då blir det en vit urtavla och inte en grumlig. Svart så tycker jag som du, att det gärna får vara dubbelkupat.
Jag måste protestera, 113 är 100% kritvit... går inte att få vitare!

Hej alla panerai älskare!
Undrar om det finns en panerai modell som är lik 662 och 587 fast inte är i 47mm?
Kanske dum fråga men har någon koll på varför deras 42mm modeller är dyrare än 44 base modellerna?:)

Jag måste protestera, 113 är 100% kritvit... går inte att få vitare!
Jag har haft en 630, en 655 och nu en 602. Tyvärr ger glaset en liten skillnad, som jag tyckte var en dealbreaker för 630. :) Samt att ecru-färgen på 630 var blekare än de andra två. Men alla är fina.
IMG_3975.JPG

IMG_8422.jpg

IMG_3591.jpeg

Visste inte att det var ok att göra så. Men eftersom det är det så passar jag på att tipsa om min försäljning.

Visste inte att det var ok att göra så. Men eftersom det är det så passar jag på att tipsa om min försäljning.
Vi kanske blir bannad av moderator. Vem vet.

Tillbaka
Topp