372 är 100%.Känns som det ständigt återkommande dilemmat med panerai, finns många modeller som är 90% rätt (beroende på preferens) men väldigt få som är 100%
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
372 är 100%.Känns som det ständigt återkommande dilemmat med panerai, finns många modeller som är 90% rätt (beroende på preferens) men väldigt få som är 100%
Blir allt mer sugen på att prova en vit!Jag är ganska säker på att p.5000-urverket är lite tjockare än de som de vanligtvis använder, och om de ska använda samma boett (som @Oktogon säger) så behöver det vara ett annat glas.
Personligen är jag glad att de vita 8-dagars har tunnare glas, för då blir det en vit urtavla och inte en grumlig. Svart så tycker jag som du, att det gärna får vara dubbelkupat.
Otroligt skickligt att navigera som Panerai gör och hela tiden skapa nästan precis allt, men att vi hela tiden suktar efter... "om bara den detaljen fanns"Känns som det ständigt återkommande dilemmat med panerai, finns många modeller som är 90% rätt (beroende på preferens) men väldigt få som är 100%
Gillar speciellt den Tom Waitsiga berättarrösten
Finns så många men jag gillar framförallt alla med gamla caset och allra helst utan sandwich, men min absoluta favorit men väldigt dyr är defentivt 036.Vilken tycker folket är den bästa Bettarinin? 111 är svårslagen imo
Jag måste protestera, 113 är 100% kritvit... går inte att få vitare!Jag är ganska säker på att p.5000-urverket är lite tjockare än de som de vanligtvis använder, och om de ska använda samma boett (som @Oktogon säger) så behöver det vara ett annat glas.
Personligen är jag glad att de vita 8-dagars har tunnare glas, för då blir det en vit urtavla och inte en grumlig. Svart så tycker jag som du, att det gärna får vara dubbelkupat.
Nej! Skall du ha en mindre åker du på sub sekund och i vissa fall datumHej alla panerai älskare!
Undrar om det finns en panerai modell som är lik 662 och 587 fast inte är i 47mm?
Kanske dum fråga men har någon koll på varför deras 42mm modeller är dyrare än 44 base modellerna?
Okej tack för svarNej! Skall du ha en mindre åker du på sub sekund och i vissa fall datum
Due 676 är rätt clean 42mm, endast sekundvisare.Okej tack för svar
Synd att de inte har en base panna i 42mm
den var väldigt fin men det är väl bara 3 atm på dom?Due 676 är rätt clean 42mm, endast sekundvisare.
Yesden var väldigt fin men det är väl bara 3 atm på dom?
Förutom att den är 3 mm för stor372 är 100%.
720 är också 100% och den är 6mm kortare där det räknas.Förutom att den är 3 mm för stor
Jag har haft en 630, en 655 och nu en 602. Tyvärr ger glaset en liten skillnad, som jag tyckte var en dealbreaker för 630. Samt att ecru-färgen på 630 var blekare än de andra två. Men alla är fina.Jag måste protestera, 113 är 100% kritvit... går inte att få vitare!
När man talar om det vita trollet..
Explore Categories on LiveAuctioneers
Most followed categories in art, jewelry, fashion, and home decorwww.liveauctioneers.com
Trist (men inte förvånande), tydligen inte reko..När man talar om det vita trollet..
Explore Categories on LiveAuctioneers
Most followed categories in art, jewelry, fashion, and home decorwww.liveauctioneers.com
Det gör du rätt i. Har PM:at om 24mmNu har jag tipsat så ofta om andras annonser att jag tar tillfället i akt att tipsa om min egen. https://klocksnack.se/threads/27mm-26mm-24mm-så-gott-som-oanvända-band.143558/
Vi kanske blir bannad av moderator. Vem vet.Visste inte att det var ok att göra så. Men eftersom det är det så passar jag på att tipsa om min försäljning.
Säljes - Prisbump! Flertalet kvalitetsband 26/26 passar Panerai 47mm
Band i mycket bra till nyskick. Alla band mäter 26/26mm Alpha straps 147/99mm insytt spänne 700kr nytt pris 500kr Sålt!Kyros Mira blått 140/75mm insytt, böjt spänne 800kr nytt pris 600kr Sålt. Toshi turkost 140/85mm insytt spänne. 500kr nytt pris 350kr Sålt. Di Stefano Firenze 130/85mm utan...klocksnack.se
Det märker vi! Isof får vi starta ett eget forumVi kanske blir bannad av moderator. Vem vet.
Vi kanske blir bannad av moderator. Vem vet.
Har hört att de j-vlarna är stenhårda..Det märker vi! Isof får vi starta ett eget forum
... men inte så uppmärksamma?Har hört att de j-vlarna är stenhårda..
Oh no... Uppmärksamma men måttligt stenhårda..... men inte så uppmärksamma?