Tack !Grattis! Upp med ett wrist shot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack !Grattis! Upp med ett wrist shot!
Sitter ju som en smäck!
Tågljuset är klart underskattat för klockfoton!
Blir avundsjuk, älskar att åka tåg
Nyttigt värre!
Så är det...Nyttigt värre!
Själv åt jag en semla till lunch.Så är det...
Den tar jag till middagSjälv åt jag en semla till lunch.
... för du gillar inte vita tavlor generellt?Jag var och testade den här 1314 idag. Fast den är riktigt nice o tydligen den första vita sandwich tavlan för Panerai så just pga den virta tavlan så kändes den inte som en panerai för mig.
Snygg!911 idag
Tack, haft en hel del klockor sista åren men aldrig varit så nöjd med hur en klocka känns på armen som dennaSitter ju som en smäck!
Bra skit ändå, Radiomirs ...Tack, haft en hel del klockor sista åren men aldrig varit så nöjd med hur en klocka känns på armen som denna
Mest uppskattade = hur långt är ett snöre.. Mest uppskattade korrelerar nog ofta med hög prislapp.. Mest uppskattade för mig är den guldpanna jag ägerHej alla,
Sitter och funderar på Panerai i allmänhet. Som många andra är jag lite trött på hysterin kring Rolex och att allt ska vara en investering och att de klockor man vill ha är omöjlig att få tag på (för att alla ska ”investera”. Panerai var min första riktigt fina klocka och har passerat ett par Rolex nu mest för att ha provat, landar alltid i att jag tycker Panerai är mycket vackrare på handleden och rätt människor uppskattar det. Slipper dessutom se 30st på andra handleder när man åker färjan Rødby-Puttgarden
Precis sålt min Guld/Stål GMT och beställt en DJ 41 i stål som ”fin klocka” men vid lite surfande på Chrono24 råkade jag se klockor som 231 m.fl. I helguld och blev smått förälskad. Vilka modeller av guld pannor är mest uppskattade och går de att sälja eller får man bestämma sig för att ha den en längre tid om man köper en?
Hej alla,
Sitter och funderar på Panerai i allmänhet. Som många andra är jag lite trött på hysterin kring Rolex och att allt ska vara en investering och att de klockor man vill ha är omöjlig att få tag på (för att alla ska ”investera”. Panerai var min första riktigt fina klocka och har passerat ett par Rolex nu mest för att ha provat, landar alltid i att jag tycker Panerai är mycket vackrare på handleden och rätt människor uppskattar det. Slipper dessutom se 30st på andra handleder när man åker färjan Rødby-Puttgarden
Precis sålt min Guld/Stål GMT och beställt en DJ 41 i stål som ”fin klocka” men vid lite surfande på Chrono24 råkade jag se klockor som 231 m.fl. I helguld och blev smått förälskad. Vilka modeller av guld pannor är mest uppskattade och går de att sälja eller får man bestämma sig för att ha den en längre tid om man köper en?
Tack! Då var det lite som jag trodde Verkligen mycket Bang for Buck i 231 som jag misstänkte.. Gillar boetten mer på den än 513/575.. Då är det bara att sitta och vänta på att rätt objekt dyker uppMest uppskattade = hur långt är ett snöre.. Mest uppskattade korrelerar nog ofta med hög prislapp.. Mest uppskattade för mig är den guldpanna jag äger
231 du tar upp som exempel är dock THE mest prisvärda guldpanna skulle jag vilja påstå. Går att få nästan så "billigt" som 80k och den råkar dessutom vara en i mitt och många andras tycke otroligt fin modell rent generellt utifrån case, layout, sandwich osv.. Annars är 513/575 riktigt trevliga, dressiga och hyfsat prissatta guldmodeller..
231 har länge varit min nästa panna överlag. Nu har jag dock köpt en annan icke Panerai så den får vänta.Hej alla,
Finns det någon motsvarande 231 med sekundvisare och 1940 case 45mm?Mest uppskattade = hur långt är ett snöre.. Mest uppskattade korrelerar nog ofta med hög prislapp.. Mest uppskattade för mig är den guldpanna jag äger
231 du tar upp som exempel är dock THE mest prisvärda guldpanna skulle jag vilja påstå. Går att få nästan så "billigt" som 80k och den råkar dessutom vara en i mitt och många andras tycke otroligt fin modell rent generellt utifrån case, layout, sandwich osv.. Annars är 513/575 riktigt trevliga, dressiga och hyfsat prissatta guldmodeller..
Edit: 80k kan vara att ta i vad gäller Europa och fullset, men säg 90-100 iaf..
231 har länge varit min nästa panna överlag. Nu har jag dock köpt en annan icke Panerai så den får vänta.
573 och 934 Mediterraneo:Finns det någon motsvarande 231 med sekundvisare och 1940 case 45mm?
Det är väl ingen hemlighet att jag skulle valt bucherern. Tavlan är awesome!573 och 934 Mediterraneo:
Finns den limiterade Bucherer edition också i riktigt liten upplaga, 695:
Trevligt, blev snabbt lite dyrare Dålig WR..573 och 934 Mediterraneo:
Finns den limiterade Bucherer edition också i riktigt liten upplaga, 695:
Min 520 har också bara 50m WR, men i just den här typen av klocka känns det som att det är något man kan taTrevligt, blev snabbt lite dyrare Dålig WR..