• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nja, vågar man bada med 50wr?
Kan kan man, men själv tar jag någon av mina andra pannor när det ska badas.. Min poäng är att det är en kompromiss jag enkelt accepterar med en guldpanna..

Ett alternativ är förstås att utöka parametrarna vad gäller modell och storlek; vill du ha en riktigt badvänlig guldpanna har du ju den nya 1070 i 44mm med 300m WR:

FAD5EB7A-CF52-445A-9627-94743C2AC992.jpeg

Annars kan man ju köpa en guld-sub (Rolle) och det vill man ju förstås inte :p ; ergo kompromissen man gärna tar

Kan kan man, men själv tar jag någon av mina andra pannor när det ska badas.. Min poäng är att det är en kompromiss jag enkelt accepterar med en guldpanna..

Ett alternativ är förstås att utöka parametrarna vad gäller modell och storlek; vill du ha en riktigt badvänlig guldpanna har du ju den nya 1070 i 44mm med 300m WR:

FAD5EB7A-CF52-445A-9627-94743C2AC992.jpeg

Annars kan man ju köpa en guld-sub (Rolle) och det vill man ju förstås inte :p ; ergo kompromissen man gärna tar
Haha nja guld sub får nog vänta 15-20år 😅 Gillar att kunna använda klockorna utan att behöva byta i tid och otid. Därav min vintage LLD får väldigt lite handledstid.

Är den ny eller är det bara i upptäckt i guldfebern som råder just nu?
På tal om guldfebern.... Som jag sa senast på vår Zoom-GTG har jag kollat lite på guld-radiomirs också... Det var väl dags att så nya frön i huvudet.. denna gång i form av 513 och 231.... Båda går att få för hyfsat överkomliga priser (för att vara guld-pannor). Men behöver jag verkligen en guldare? Känns som att jag aldrig kommer använda den och att det bara är en itch...

1613730403970.png

1613730423380.png

På tal om guldfebern.... Som jag sa senast på vår Zoom-GTG har jag kollat lite på guld-radiomirs också... Det var väl dags att så nya frön i huvudet.. denna gång i form av 513 och 231.... Båda går att få för hyfsat överkomliga priser (för att vara guld-pannor). Men behöver jag verkligen en guldare? Känns som att jag aldrig kommer använda den och att det bara är en itch...

1613730403970.png

1613730423380.png
En 231tror jag det blir svårt att undvika för alltid 😊

1613730403970.png

1613730423380.png
Sluta. Bara sluta. Sparar till en guld-Cartier och så börjar ni så här. Osportsligt!!

1613730403970.png

1613730423380.png

231, base är som känt ace

Tillbaka
Topp