Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan vad vackert. Trevlig kväll!Ha en trevlig lördagkväll gubbar
TackSatan vad vackert. Trevlig kväll!
Tackar! Stämmer fint att det är 61an.Tack
Grattis till din nya panna btw! Såg precis din post. En titanare blir min nästa panna med 99%. Hade 176 en kort period och är 100% såld på titan nu (antar att det är 61an du köpt)
Du kommer inte bli missnöjd!Tackar! Stämmer fint att det är 61an.
Har varit kraftiga svängningar i mitt huvud. Var inne på guld, men efter att ha tänkt efter ett par gånger fick jag inse att den inte skulle användas tillräckligt. Titan får man väl klassa som en något mer praktisk metall
Ja, din har man ju dreglat på mer än en gångTitan är grymt, älskar min 25:a
Snickra ihop en snygg och modern Paneristi Sweden logga värdig sitt namn som går att applicera på ex strap mm så är du välkommen tillbaka några alternativ vore bra så kan vi ha omröstning...
Eller det kanske är så att det finns en ordförande som bestämt att det ska se ut som det gör nu? Vad vet jag...
Long time no see...! Det är precis som @peterc säger! Men vi har saknat dina bilder.
Håller med föregående talare @cjperry Jag höjer med en rem eller något annat som muta
Vi saknar dig och dina bilder ! Köp en !
Synd att den har datum, är 42 mm och är automat baraInte ens presenterats officiellt än och redan en ute på chrono24.. Nya 42mm-bronzon..
Det är ju alla rätt (för oss oinvigda).Synd att den har datum, är 42 mm och är automat bara
Så måste det vara...Sen så har jag alltid funderat över det här med datum på dykare, är det för att hålla reda på dagarna i tryckkammaren
670 har ett av moderna Panerais mest felplacerade datum.Så måste det vara...
Jag gillar generellt inte datum men på sub har jag inget problem med det, balanserar övrigt på ngt vis... samma på ex 233 och 670.
Har inget problem med det, mer irriterande att den har den mest meningslösa komplikation som jag kan komma på670 har ett av moderna Panerais mest felplacerade datum.
Helt sjukt att guld och 2 mm kostar 25K mera. Lätt val för mig iaf om jag skulle handlaEn mindre bronzo har ju varit efterlängtad. Det som saknats ännu mer är en modern sub i 44 mm men den kommer bara i guld.
Synd att den har datum, är 42 mm och är automat bara så
Att den har datum och är automat är fullständigt synonymt med hur en Paneraisub ska vara, så den är helt rätt även för de invigda i dessa avseenden.Det är ju alla rätt (för oss oinvigda).
Kul! HälsaHar tillbringat delar av dagen hos @oddface och sytt om kapellet till Luminor Marina.
Kul med lite sällskap i verkstan! Speciellt när man får kanongod mat på köpetHar tillbringat delar av dagen hos @oddface och sytt om kapellet till Luminor Marina.
Snyggt bandTåg mot huvudstaden, ngt spännande på G?