Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, ser riktigt bra ut!Jag har ganska små handleder och tycker 47mm funkar fint
Nice!! Grattis!Äntligen 61an på plats
Yes, gratulerarÄntligen 61an på plats
Grattis kompis!Äntligen 61an på plats
Ser bra ut! Vad mäter dina handleder? Mina mäter enbart 17 cm och utan att ha testat 47mm så känner jag spontant att jag får hålla mig till 44mm luminor och 45mm Radiomir med wire lugs.Jag har ganska små handleder och tycker 47mm funkar fint
Snyggt! Tack för smidig affärÄntligen 61an på plats
Japp, och nu när jag surfat lite tillbaka i tiden och sett bilder på den så börjar jag bli osäker på om titan inte är vägen att gå, i synnerhet en sådan tidig som du har, den är ju oerhört cool. Är den lika cool att bära som den ser ut?Bra val också Har en 025 a-serie själv
Japp, och nu när jag surfat lite tillbaka i tiden och sett bilder på den så börjar jag bli osäker på om titan inte är vägen att gå, i synnerhet en sådan tidig som du har, den är ju oerhört cool. Är den lika cool att bära som den ser ut?
17,5ish tror jag det var sist jag mätteSer bra ut! Vad mäter dina handleder? Mina mäter enbart 17 cm och utan att ha testat 47mm så känner jag spontant att jag får hålla mig till 44mm luminor och 45mm Radiomir med wire lugs.
Ja. Kanske.Är det bara jag som inte fått svar på Watches and wonders preview anmälan?
Nu kom det. Det enda jag behövde göra var att fråga i tråden så löste sig allt.Ja. Kanske.
Nu kom det. Det enda jag behövde göra var att fråga i tråden så löste sig allt.
Prisa gudarna
Du är ett namn i kretsarna, det är inte jag!Jag fick bekräftelse utan att skriva i tråden
Kul att träffas!
Definitivt!Kul att träffas!
Alltid lika trevligt att träffa likasinnade.
Nästa gång får @Palenkovich följa me och visa hur man skruvar ”ur” kronan på en radiomir
Lånad bild...
En jämförelse mellan 671 och nya 42mm bronzon som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Tänkte lägga in samma bild. Bra jämförelse!Lånad bild...
En jämförelse mellan 671 och nya 42mm bronzon ref. 1074