Ha ha, förvånad själv till och med men har saknat 968 mer och mer sen jag bytte bort den. Helt fantastisk klocka...Dina galenskaper når nya nivåer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha, förvånad själv till och med men har saknat 968 mer och mer sen jag bytte bort den. Helt fantastisk klocka...Dina galenskaper når nya nivåer.
Är det 4:a 47mm sub i samlingen nu?Ha ha, förvånad själv till och med men har saknat 968 mer och mer sen jag bytte bort den. Helt fantastisk klocka...
No.3Är det 4:a 47mm sub i samlingen nu?
Har 305 fått lämna?
StämmerHar 305 fått lämna?
Den är riktigt bra.Var in och testade lite Panerai idag på Krons - suget efter en Radiomir blev inte mindre direkt! Tyckte att den satt superskönt.
Japp. Det enda jag är lite fundersam över med den är att baksidan inte är skruvad, men å andra sidan garanterar de ju 100m ändå så ska rimligtvis inte spela nån roll. I övrigt imponerad!Den är riktigt bra.
Tack för input. Kollar på att köpa en via Chrono 24. Vad anser ni om PAM01359?111 är väl en bra start. Vill du ha lite tunnare Case kan du tills på 510 eller 590. 111 är ju ganska friskt kopierad så köp av någon du kan lita på.
Åh. En gammal flamma. Jag har haft en. Den är kärlek. Den sitter fint på handleden, trots automatverk, och den har fina siffror (se min profilbild).Tack för input. Kollar på att köpa en via Chrono 24. Vad anser ni om PAM01359?
Härligt. Fin panna. Fint band. Grattis!Nu är man fast i träsket . Kul med första Panerai
Kul, grattis! Stenhård första!Nu är man fast i träsket . Kul med första Panerai
StenhårtNu är man fast i träsket . Kul med första Panerai
Tack. Har blivit rekommenderad att kontakta dig när jag ska ha ett band i canvas. Måste först känna lite vilken längd jag ska haHärligt. Fin panna. Fint band. Grattis!
Bara att ropa tillTack. Har blivit rekommenderad att kontakta dig när jag ska ha ett band i canvas. Måste först känna lite vilken längd jag ska ha
Grymt, stort grattis!Nu är man fast i träsket . Kul med första Panerai
Fan så härligt! Underbar start också!Nu är man fast i träsket . Kul med första Panerai
Grattis! Såå bra... både klocka och bandNu är man fast i träsket . Kul med första Panerai
Härligt, stort grattis!Nu är man fast i träsket . Kul med första Panerai
Köp en!Är så sugen på Submersieble!
Looooooong overdue..Är så sugen på Submersieble!
Grattis, snygg panna.Nu är man fast i träsket . Kul med första Panerai