• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pam1305
67162461-85C6-494B-80EE-6A0AF6866CF0.jpeg
Välkommen tillbaka!

Jag vet inte, jag har tok googlat 111 och tycker att väldigt många bilder ser ut precis sådär
Jag trodde det var samma vita sekundvisare på den som på många andra, ex. min 416. Dvs. den reflekterar inte något annat. Visaren på fotot ser ju mer ut att vara rhodium eller vad det heter, dvs. motsvarande silver/stålvisare, som då kan plocka upp diverse omgivning. Men jag har aldrig haft en 111 så jag vet inte.

Jag är skeptisk. :)

Jag trodde det var samma vita sekundvisare på den som på många andra, ex. min 416. Dvs. den reflekterar inte något annat. Visaren på fotot ser ju mer ut att vara rhodium eller vad det heter, dvs. motsvarande silver/stålvisare, som då kan plocka upp diverse omgivning. Men jag har aldrig haft en 111 så jag vet inte.

Jag är skeptisk. :)
Samma här! Aldrig haft någon men på många bilder på The internet så syns samma effekt på sub sekunden.

Funderar på att köpa min första Panerai och kollar på en Pam 111. Vad skulle ni rekommendera som en första Panerai och vad bör man tänka på?
//Ilir

• Like
Reactions: Eqn
Funderar på att köpa min första Panerai och kollar på en Pam 111. Vad skulle ni rekommendera som en första Panerai och vad bör man tänka på?
//Ilir
111 är väl en bra start. Vill du ha lite tunnare Case kan du tills på 510 eller 590. 111 är ju ganska friskt kopierad så köp av någon du kan lita på.

Tillbaka
Topp