• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

annars är denna ryss en favorit hos mig

Ja den också schysst, men det får räcka med en 1940 (587) för min del 🙂 men trevliga modeller.

Nymans hade en inne för inte så jätte länge sen när jag var där. Kanske har kvar den? Låg ute för typ 80 om jag inte minns fel

De hade även en inne för typ 4 år sen för ett sjukt bra pris , tror den låg ute för typ 58 000 eller något.. någon annan minns säkert bättre än jag
Ok, då smyger det runt ngn i Svedala mao 🙂

Buskjäveln vann några ronder, men nu fick vi den. Skönt när man inte känner sig orolig för att använda klockan, 61an är perfekt i trädgården!
IMG_20210402_164102-01.jpeg

Måste säga att 45mm Radiomir, i det här fallet 183 är nästan löjligt bekväm att bära... balansen och proportionerna gör den nära perfekt. Tredje gången gillt som jag har just det här exemplaret, men nu fattar jag😉. Otroligt mkt klocka för pengarna måste jag säga.
20200309_170248.jpg

20200309_141024.jpg

Jag fattade redan första gången:)Men håller med om proportionerna, väl avvägd på alla sätt och verkligen bekväm att bära.
Måste säga att 45mm Radiomir, i det här fallet 183 är nästan löjligt bekväm att bära... balansen och proportionerna gör den nära perfekt. Tredje gången gillt som jag har just det här exemplaret, men nu fattar jag😉. Otroligt mkt klocka för pengarna måste jag säga.
20200309_170248.jpg

20200309_141024.jpg

Jag skulle gärna vilja ha en Radiomir 1940 47mm, men den där bilden slår ännu en spik i kistan (utöver vad de vanligtvis kostar), att den är stooor... :)
Absolut, känns dock bra irl men ser stor ut på bild..
Av de pannor jag haft nu (662, 720, 915, 1305) så sitter 720 bäst på handleden tätt följt av 915.

Byter gärna mot din BMG ;) sjukt sugen på Submersible igen..

Tillbaka
Topp