• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
..och här satt jag och tänkte tvärtom .. att den enorma tavlan i kombination med den supertunna glasringen på 720 gör att den visuellt ser större ut. Kul hur olika man kan tycka :D
Och därför behöver jag prova 1940 igen vid tillfälle.

Det var bra att låna en 995 en vecka för att få till känslan av vardag med klockan. Vem vill låna ut sin 47mm 1940 till mig några dagar? :D
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
20210407_105211.gif
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Och så var Perez igång igen, som vanligt har han en poäng och som vanligt har han svårt att dölja sitt personliga agg mot Panerai.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jahopp, då är det fredag imorgon. Alltid gött med fredag givetvis men imorgon är det lite extra najs. Då ska jag nämligen hämta ut min 390 från service OCH även hämta mitt oem bund 🤗
Som ett litet barn, den 23:e december, idag!! Blir först en sväng på nymans där pannan ligger sedan krons där bundet är. Någon möjlighet att springa på någon annan panerista där efter lunch?
 
Topp