Hehe. Nä, den behåller jag.Absolut, känns dock bra irl men ser stor ut på bild..
Av de pannor jag haft nu (662, 720, 915, 1305) så sitter 720 bäst på handleden tätt följt av 915.
Byter gärna mot din BMGsjukt sugen på Submersible igen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe. Nä, den behåller jag.Absolut, känns dock bra irl men ser stor ut på bild..
Av de pannor jag haft nu (662, 720, 915, 1305) så sitter 720 bäst på handleden tätt följt av 915.
Byter gärna mot din BMGsjukt sugen på Submersible igen..
Och därför behöver jag prova 1940 igen vid tillfälle...och här satt jag och tänkte tvärtom .. att den enorma tavlan i kombination med den supertunna glasringen på 720 gör att den visuellt ser större ut. Kul hur olika man kan tycka![]()
Mm, tänkte precis likadant...och här satt jag och tänkte tvärtom .. att den enorma tavlan i kombination med den supertunna glasringen på 720 gör att den visuellt ser större ut. Kul hur olika man kan tycka![]()
Du kan låna 587, bara att komma förbi och hämtaOch därför behöver jag prova 1940 igen vid tillfälle.
Det var bra att låna en 995 en vecka för att få till känslan av vardag med klockan. Vem vill låna ut sin 47mm 1940 till mig några dagar?![]()
Du fick mig verkligen på bronzhumör idag...
Du tänker på att Panerai använt foton av tyska kampschwimmers i sin marknadsföringskampanj runt detta års W&W?Och så var Perez igång igen, som vanligt har han en poäng och som vanligt har han svårt att dölja sitt personliga agg mot Panerai.
Och så var Perez igång igen, som vanligt har han en poäng och som vanligt har han svårt att dölja sitt personliga agg mot Panerai.
happ då ska jag vara nazistsympatisör för jag har en 721 igen. Typiskt
Fick hem ett brunt gummi igår från @ErnestoAccordion är bekvämt men dom här är sååå mkt snyggare IMO
![]()
Sjukt snyggt!Fick hem ett brunt gummi igår från @ErnestoAccordion är bekvämt men dom här är sååå mkt snyggare IMO
![]()
Fick hem ett brunt gummi igår från @ErnestoAccordion är bekvämt men dom här är sååå mkt snyggare IMO
![]()
Det rycker alltid i min baguette men det blir en motryck i plånboken som stoppar det varje gångOmg, det har aldrig ryckt något nämnvärt i baguetten över bronzos... men den där kombon är ju svinfeeet!
Blev över förväntat, supernöjd.Riktig drömkombo!
Ha ha... jag förstod inte hur bra jag tyckte den var innan jag hade sålt denOmg, det har aldrig ryckt något nämnvärt i baguetten över bronzos... men den där kombon är ju svinfeeet!
Baguetten?Ha ha... jag förstod inte hur bra jag tyckte den var innan jag hade sålt denväxer och växer!
Edit : opps trodde du citerade mig. HurrdurrBaguetten?
Kul, visste inte att det bruna gammelgummit fanns i 26!Fick hem ett brunt gummi igår från @ErnestoAccordion är bekvämt men dom här är sååå mkt snyggare IMO
![]()
Har sett några IG bilder och Ernesto skakade fram ettKul, visste inte att det bruna gammelgummit fanns i 26!