Fan om inte den här är snuskigt ball ändå? Skulle älska att se nysläpp i storlek 44 / 47.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu var det väl snart det var Year of the Radiomir, så vi får hoppas.
Fan om inte den här är snuskigt ball ändå? Skulle älska att se nysläpp i storlek 44 / 47.
Eller i dess sanna 60mm
Alltså, det är ju inte bara att den är 60mm, det som framförallt är "problemet" är att dess längd är både absolut samt relativt längre än 44/47mm pannor, så hornen sticker ju ut av bara sjutton utanför handledenEller i dess sanna 60mm
Alltså, det är ju inte bara att den är 60mm, det som framförallt är "problemet" är att dess längd är både absolut samt relativt längre än 44/47mm pannor, så hornen sticker ju ut av bara sjutton utanför handleden
Med mitt pigment får jag nog satsa på ett laxrosa band om jag skall matchaTycker du ska satsa på en hudton som matchar bandet tills det är dags. Alternativt kanske enklar och sundare att byta band. Det förstnämnda vore dock mycket roligare. Eller så kommer jag förbi med flaskan på bilden. Min särbos dotter kör med den och hon har helt ändrat kulör.
Har inte följt hela diskussionen men man kan ju ha åsikter om hur liten klockindustrins miljöpåverkan är samtidigt är det lite som en konceptbil, en fingervisning om vägen framåt och där kan jag tycka att Panerai åtminstone lyfter frågan om miljö, det kan ju i förlängningen bidra till ett bredare miljötänk hos delar av klockindustrin och även de som gillar Panerai. Men naturligtvis är det även del av en marknadsstrategi, finns många varumärken som ser pengar i ökat miljötänk och förändrade krav från konsumenter.Nyktrare än det som tidigare presenterats..."googla?"
Jag tar miljöproblem ytterst seriöst, trist att du inte gör det men kan såklart inte tvinga någon, det är heller inte min poäng.
Förstå mig rätt, hade Panerai när de flesta här fortfarande gick i kortbyxor och tycker bara det är sorgligt att se vad märket har blivit. Kan man väl få tycka?
Varför skulle det vara off-topic, är eventuella baksidor av branschen ingenting som skall diskuteras på ett klockforum för entusiaster?
Nu var det väl snart det var Year of the Radiomir, så vi får hoppas.
Fair enough.Har väldigt svårt att se framför mig att de kommer släppa en Radiomir med kronskydd... Skulle förvirra oinsatta för mycket.
Men vore coolt helt klart
Jag är extremt svag för utformningen på deras sub men det är omöjligt att inte älska Fiddyn.Jävligt tight
Kör! En skön linnekavaj i vitt en skjorta i pastell och mockaloafersHej Bullen. Alltså. Jag gillar stilen. Trots Miami-vibbar. Det blir lite lindrigare med accordion. Men. Är det jag?
P.s. Armen på bilden har inte varit med och skrivit inlägget.
Kör! En skön linnekavaj i vitt en skjorta i pastell och mockaloafers
H E R R E G U D ... som en kär vän till mig sa tidigare idag.Kör! En skön linnekavaj i vitt en skjorta i pastell och mockaloafers
Brunbränd, solblekt hår, bara två knappar knäppta i hawaii skjortan och pumpade biceps så funkar det hur bra som helst KÖR!Hej Bullen. Alltså. Jag gillar stilen. Trots Miami-vibbar. Det blir lite lindrigare med accordion. Men. Är det jag?
P.s. Armen på bilden har inte varit med och skrivit inlägget.
Jag har förövrigt ett vitt 24mm av andra gummi varianten som jag inte vågat testa ännuH E R R E G U D ... som en kär vän till mig sa tidigare idag.
För övrigt förbjöd min fru både det vita armbandet och din kombo-idé precis, så vi stänger den lådan.
Jag har förövrigt ett vitt 24mm av andra gummi varianten som jag inte vågat testa ännu
Ska testa det så fort man får lite färg på kroppen så bandet synsvitt gummi till din titanare, bam
Nä tyvärr... Jag har provat men det lirade inte riktigt för mig. 249 var/är en magisk klocka med den perfekta Radiomir boetten och ett perfekt kupat plexiglas IMO. Med en vanlig tavla så hade jag aldrig släppt den.Kan någon förklara storheten i California dials?
Tycker det är jättesnyggt. Men man gillar väl olika.Kan någon förklara storheten i California dials?