• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1620747675265-jpeg.1763381

Fan om inte den här är snuskigt ball ändå? Skulle älska att se nysläpp i storlek 44 / 47.

Tycker du ska satsa på en hudton som matchar bandet tills det är dags. Alternativt kanske enklar och sundare att byta band. Det förstnämnda vore dock mycket roligare. Eller så kommer jag förbi med flaskan på bilden. Min särbos dotter kör med den och hon har helt ändrat kulör.
IMG_20210511_191749.jpg
Med mitt pigment får jag nog satsa på ett laxrosa band om jag skall matcha

Nyktrare än det som tidigare presenterats..."googla?"
Jag tar miljöproblem ytterst seriöst, trist att du inte gör det men kan såklart inte tvinga någon, det är heller inte min poäng.
Förstå mig rätt, hade Panerai när de flesta här fortfarande gick i kortbyxor och tycker bara det är sorgligt att se vad märket har blivit. Kan man väl få tycka?

Varför skulle det vara off-topic, är eventuella baksidor av branschen ingenting som skall diskuteras på ett klockforum för entusiaster? 🤔
Har inte följt hela diskussionen men man kan ju ha åsikter om hur liten klockindustrins miljöpåverkan är samtidigt är det lite som en konceptbil, en fingervisning om vägen framåt och där kan jag tycka att Panerai åtminstone lyfter frågan om miljö, det kan ju i förlängningen bidra till ett bredare miljötänk hos delar av klockindustrin och även de som gillar Panerai. Men naturligtvis är det även del av en marknadsstrategi, finns många varumärken som ser pengar i ökat miljötänk och förändrade krav från konsumenter.

Hej Bullen. Alltså. Jag gillar stilen. Trots Miami-vibbar. Det blir lite lindrigare med accordion. Men. Är det jag? :cool:

P.s. Armen på bilden har inte varit med och skrivit inlägget.
Brunbränd, solblekt hår, bara två knappar knäppta i hawaii skjortan och pumpade biceps så funkar det hur bra som helst ;) KÖR!

Tillbaka
Topp