Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan mycket väl vara den bästa Radiomiren någonsin!
Håller med.. absolut bland dem bästa iaf.Kan mycket väl vara den bästa Radiomiren någonsin!
Do it !!Nu vill jag gå hem och byta om till min 721, damn you
Stort grattis till barnet!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Stort grattis !!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Härligt! Stort grattis!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Fantastiskt, stort grattis!!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Stort grattisNykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Grattis!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Stort grattis till nedkomsten!!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Stort grattis!!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Stort grattis!!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Stort grattisNykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Stort grattis!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Stort grattis!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Vad väntar vi på?!Ser stabilt ut, nu börjar det närma sig...
Något gott... Och något som gör att jag lite ångrade att jag sålde ett 24-mm band till dig... Och något som gör att jag kan posta i ny tråd i den här delen av forumet...Vad väntar vi på?!
Grattis!Nykläckt, Panerai 995, och Oddface strap blir inte bättre! Tänker dock inte posta bilder på paketöppningen av den lille
Skaffa en Due 38 om du vill. Vi kommer inte göra narr av dig. Panerai är unisex.Vilken är den minsta panerai för herr? Har smala handleder.
Ta en platt linjal och mät bredden.16,5 typ
Har 45mm. Tror du en sub 14060 är för stor?Ta en platt linjal och mät bredden.
En 38mm är 46mm. 42mm är 48.5mm. 44mm är 53mm. Är du innanför något av de måtten så sitter storleken bara i huvudet.
Min handled är 56mm bred. Det är även 47mm luminor. Jag är lite rädd. Det sitter i mitt huvud. Det funkar egentligen.