• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Börjar nästan bli seriöst sugen på en full sleve på vänsterarmen 🤔 förhöjer ju resultatet på handledsskott med flera hundra procent 😂😂😎
D63F4BD8-CF55-4ADC-AEB8-3534076F2897.jpeg
01FF2080-18C3-4B6E-85AD-D7613F75805D.jpeg
Go for it! Jag har ett tatueringskit här hemma ;)

Nu har min fiddy snart varit på reparation så länge att jag glömt bort den. Det är lååång lev tid på delar, men det ska vara klart om 15-20 arbetsdagar. Nytt glas var absolut möjligt att få tag på sålänge man är villig att vänta några månader

Nä verkligen inte, som jag skrev i annonsen kliar det i fingrarna efter en Pre-V bara och de är rätt dyra :nailbiting:

Är inte desperat och har inte bråttom, så jag kommer inte hålla på och bumpa annonsen.
Ah, läskunnigheten sviker mig ibland 😛 då förstår jag. Jag sneglar själv på 786 som jag tycker har liiiiite utav charmen från pre v

Har vi sett att den här finns på Nymans?

Tillbaka
Topp