• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paniken som uppstår när man river åt sig posten och hoppar in i bilen och inser att man har nytt från allas vår Oddface
Inser att jag behöver verktyg liggandes i handskfacket.
B1619EDF-1B34-456C-ABDA-DA83E20668C8.jpeg
Har du inte verktyg i bilen? Värsta jag har hört!

Du och @peterc får nog slåss om saken för ni ger motsatt Info.
Färgen är den samma men om det är 26mm av den gröna OEM utan dragspel så tror jag inte att det finns.
@Margarinkungen hade väl gjort ett tappert försök att få fram det.
Exakt så. Dragspel finns. Utan dragspel finns inte. Sen vad @yonsson ville ha minns jag inte :D
Det ska enligt rykten gå att beställa men man får betala en startavgift om man ska göra OP bandet i grönt. Men jag har Inge fått offerten ännu, men om vi är fler så kanske vi kan dela på startkostnaden. 8000kr var är det ju lätt värt det?

Det ska enligt rykten gå att beställa men man får betala en startavgift om man ska göra OP bandet i grönt. Men jag har Inge fått offerten ännu, men om vi är fler så kanske vi kan dela på startkostnaden. 8000kr var är det ju lätt värt det?
Låter ju helt idiotiskt. Det finns ju på hemsidan. En kompis till mig i Italien säger att man kan ringa vilken Panerai Botique som helst och beställa direkt från dem. De bjuder på frakten.

Tillbaka
Topp