Har du inte verktyg i bilen? Värsta jag har hört!Paniken som uppstår när man river åt sig posten och hoppar in i bilen och inser att man har nytt från allas vår Oddface
Inser att jag behöver verktyg liggandes i handskfacket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du inte verktyg i bilen? Värsta jag har hört!Paniken som uppstår när man river åt sig posten och hoppar in i bilen och inser att man har nytt från allas vår Oddface
Inser att jag behöver verktyg liggandes i handskfacket.
Vad kostar ett sånt här 26mm gummi fast grönt och vart kan man köpa det smidigt online?
Det mörkgröna finns, inte ljusgrönt. Kostar 1600-2000 om jag minns rätt. Enklast är väl krons och be de posta imho
Det är en kaxig form på det där bandet, när man ser det frilagt på detta vis!
Detta måste väl vara samma färg?
Skriv svenska tackDet är en kaxig form på det där bandet, när man ser det frilagt på detta vis!
Skriv svenska tack
Det där finns, 2000 +- en hundring.
Detta måste väl vara samma färg?
Det är väl samma färg som det gröna på 111 ovan?Det där finns, 2000 +- en hundring.
@KRONS brukas kunna skicka per omg. Har aldrig köpt OEM band online så där kan jag inte ge tips.
YesDet är väl samma färg som det gröna på 111 ovan?
Så motsvarande detta finns inte? I så fall kan det ju kvitta.
Tyckte du skrev fregalt eller liknande, läste helt knas.
Du och @peterc får nog slåss om saken för ni ger motsatt Info.Svar ja, finns inte
Exakt så. Dragspel finns. Utan dragspel finns inte. Sen vad @yonsson ville ha minns jag inteFärgen är den samma men om det är 26mm av den gröna OEM utan dragspel så tror jag inte att det finns.
@Margarinkungen hade väl gjort ett tappert försök att få fram det.
Du och @peterc får nog slåss om saken för ni ger motsatt Info.
Färgen är den samma men om det är 26mm av den gröna OEM utan dragspel så tror jag inte att det finns.
@Margarinkungen hade väl gjort ett tappert försök att få fram det.
Det ska enligt rykten gå att beställa men man får betala en startavgift om man ska göra OP bandet i grönt. Men jag har Inge fått offerten ännu, men om vi är fler så kanske vi kan dela på startkostnaden. 8000kr var är det ju lätt värt det?Exakt så. Dragspel finns. Utan dragspel finns inte. Sen vad @yonsson ville ha minns jag inte
26mm dragspel (Accordion) finns grönt.Du och @peterc får nog slåss om saken för ni ger motsatt Info.
Det är en oerhört trevlig modell. Bland det bästa i sortimentet just nu, skulle jag säga. Om den ändå hade en annan färg på urtavlan ....Testade denna idag och blev lite kär.
Enligt Panerais hemsida finns det inga gröna gummin oavsett storlek nu när jag nyss var inne och sökteDet är en oerhört trevlig modell. Bland det bästa i sortimentet just nu, skulle jag säga. Om den ändå hade en annan färg på urtavlan ....
Hej och välkommen till felcitering 101.Enligt Panerais hemsida finns det inga gröna gummin oavsett storlek nu när jag nyss var inne och sökte
Jag är svensk mästare i felcitering!Hej och välkommen till felcitering 101.
Men vad gäller sökning på Panerais hemsida så är det inte conclusive evidence eftersom deras sökmotor suger.
Det enda jag inte gillar med den är priset hehe, annars perfekt.Det är en oerhört trevlig modell. Bland det bästa i sortimentet just nu, skulle jag säga. Om den ändå hade en annan färg på urtavlan ....
Jag som tänkte snettDu och @peterc får nog slåss om saken för ni ger motsatt Info.
Låter ju helt idiotiskt. Det finns ju på hemsidan. En kompis till mig i Italien säger att man kan ringa vilken Panerai Botique som helst och beställa direkt från dem. De bjuder på frakten.Det ska enligt rykten gå att beställa men man får betala en startavgift om man ska göra OP bandet i grönt. Men jag har Inge fått offerten ännu, men om vi är fler så kanske vi kan dela på startkostnaden. 8000kr var är det ju lätt värt det?