• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Panna och pizza bak, frågor på det?
0FA3A8B7-5BF8-433A-9AAB-C549540F3439.jpeg
256C6D7A-E9F6-4304-80EB-01D85473FA7D.jpeg
DD0DE3E4-8DD5-43D0-8601-5C094BAA5726.jpeg
Ser gott ut . Fungerar ugnen bra

Jag försöker igen då mitt begär efter en 372 inte ger sig.
Jag söker en som är i fint skick och helst inte är äldre än 3år. Kan även tänka mig något äldre servade med.
Har som nämnts tidigare en 1359 i fint skick om delbyte är aktuellt. Någon borde sitta på en 372 som är i samma sits som mig och letar efter något annat😉

Jag söker en som är i fint skick och helst inte är äldre än 3år. Kan även tänka mig något äldre servade med.
Har som nämnts tidigare en 1359 i fint skick om delbyte är aktuellt. Någon borde sitta på en 372 som är i samma sits som mig och letar efter något annat😉
Nä…

Om @peterc säger nej, så är det nog inte så många. :)

Allvarligt talat så skulle jag tro att din bästa väg i det där är att försöka sälja 1359:an och sen skaffa en 372 via Chrono24. Men vad vet jag.

Om @peterc säger nej, så är det nog inte så många. :)

Allvarligt talat så skulle jag tro att din bästa väg i det där är att försöka sälja 1359:an och sen skaffa en 372 via Chrono24. Men vad vet jag.
Förstår era svar. Minns knappt när en 372 låg ute senast till försäljning här. Händer inte ofta. Hade hoppats på att slippa Chrono24, men får kika där om inget annat dyker upp👍🏻

Jag påbörjade den långa listan som jag sa att jag kanske skulle göra i tråden häromdagen, med massa fakta. Det jag tycker är mest intressant för egen del är inte om det är plexi eller safir, eller korv eller sandwich, utan storlekarna på klockorna. Det är ju storleken som ofta avgör hur klockan känns och flyger på handleden. Har man koll på sitt handledsmått och om man gillar boll på snöre eller inte, så är den till hjälp. Ser ni några fel, säg till. Och @azcii vill du ha den här i lathunden kanske?

1621699897269.png
Denna listan är sjukt användbar. Satt och funderade över lug2lug på en rad47 och så kom jag på denna listan, men lite grävande för att hitta den. Går den att lägga i ”lathunden”? @azcii ?

Väntar på Hallonbåten för att ta mig tillbaka till svedala igen, varit på Kongo några dagar och sjösatt mm
F55F8AF7-7C78-4282-836B-3EF76B6A031D.jpeg

passar på att önska min Panerai grattis på födelsedagen idag också. 1 år i min ägo, ser fram emot många fler år tillsammans

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp