Ducati996
Basic
Ser gott ut . Fungerar ugnen braPanna och pizza bak, frågor på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser gott ut . Fungerar ugnen braPanna och pizza bak, frågor på det?
Jaaaaaa. Vad är det för deg? Ser jäkligt bra utPanna och pizza bak, frågor på det?
Den är grym, liten smidig och lättsköttSer gott ut . Fungerar ugnen bra
Idag gjorde jag efter recept som finns på Ramlösa kvarns Tipo 00, enkelt med bra resultatJaaaaaa. Vad är det för deg? Ser jäkligt bra ut
Nä…Jag försöker igen då mitt begär efter en 372 inte ger sig.
Jag söker en som är i fint skick och helst inte är äldre än 3år. Kan även tänka mig något äldre servade med.
Har som nämnts tidigare en 1359 i fint skick om delbyte är aktuellt. Någon borde sitta på en 372 som är i samma sits som mig och letar efter något annat
Om @peterc säger nej, så är det nog inte så många.Jag försöker igen då mitt begär efter en 372 inte ger sig.
Jag söker en som är i fint skick och helst inte är äldre än 3år. Kan även tänka mig något äldre servade med.
Har som nämnts tidigare en 1359 i fint skick om delbyte är aktuellt. Någon borde sitta på en 372 som är i samma sits som mig och letar efter något annat
Förstår era svar. Minns knappt när en 372 låg ute senast till försäljning här. Händer inte ofta. Hade hoppats på att slippa Chrono24, men får kika där om inget annat dyker uppOm @peterc säger nej, så är det nog inte så många.
Allvarligt talat så skulle jag tro att din bästa väg i det där är att försöka sälja 1359:an och sen skaffa en 372 via Chrono24. Men vad vet jag.
Härliga tideräntligen lite väder för en morgonkaffe ute!
hoppas ni får en härlig söndag!
372a på de
Är det en automattvätt så riskerar du bannor av @MaziKPassar på att snegla lite på Pannan i biltvätten
Denna listan är sjukt användbar. Satt och funderade över lug2lug på en rad47 och så kom jag på denna listan, men lite grävande för att hitta den. Går den att lägga i ”lathunden”? @azcii ?Jag påbörjade den långa listan som jag sa att jag kanske skulle göra i tråden häromdagen, med massa fakta. Det jag tycker är mest intressant för egen del är inte om det är plexi eller safir, eller korv eller sandwich, utan storlekarna på klockorna. Det är ju storleken som ofta avgör hur klockan känns och flyger på handleden. Har man koll på sitt handledsmått och om man gillar boll på snöre eller inte, så är den till hjälp. Ser ni några fel, säg till. Och @azcii vill du ha den här i lathunden kanske?
En fråga från någon som ännu inte doppat tån i Panerai- poolen;
Varför är Brons-modellerna så dyra?
Uppdatering.Denna listan är sjukt användbar. Satt och funderade över lug2lug på en rad47 och så kom jag på denna listan, men lite grävande för att hitta den. Går den att lägga i ”lathunden”? @azcii ?
Uppdatering.
Jag har det på den långa listan. Det där är sammanfattningen bara.Ska vi lägga in vikt också? Glastyper?
Jaha, äntligen dags för bund alltsåDags för bandbyte på 685an
Hurra hurra hurra nu blir det tårta till alla!Väntar på Hallonbåten för att ta mig tillbaka till svedala igen, varit på Kongo några dagar och sjösatt mm
passar på att önska min Panerai grattis på födelsedagen idag också. 1 år i min ägo, ser fram emot många fler år tillsammans
Det må så vara, men det är förbaskat bekvämt med automattvätt.
Ser sjukt gott utGrill på morsdag!
Har du lagat mat för hela gatan ???Grill på morsdag!
Vi blev 10 pers med alla barn och barnbarnHar du lagat mat för hela gatan ???