Det var det!Ser sjukt gott ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var det!Ser sjukt gott ut
Nice låter trevligt!Vi blev 10 pers med alla barn och barnbarn
la in i lathunden nuUppdatering.
Databasunderlag kommer senarela in i lathunden nu
jag är förvånad över att radiomir 1940 47mm (typ 587?) är så mycket lägre än 372/422. Stämmer detta, på bilder ser casen väldigt lika ut?Databasunderlag kommer senare
Svårläst tabell. 587 är en halv millimeter kortare än 372, om jag har rätt data. Jag har för mig att vi har diskuterat och jämfört i tråden förut och att det är så.jag är förvånad över att radiomir 1940 47mm (typ 587?) är så mycket lägre än 372/422. Stämmer detta, på bilder ser casen väldigt lika ut?
"89g of the Luminor Marina eSteelTM components are made of recycled-based materials, corresponding to the 58,4% of the total weight of the watch (that is 152,4g)."Om man nu, som @metamorfos sa, skulle ta med vikt i den lilla databasen, var 17 hittar man den infon?
Och mer specifika frågor för den delen. Vad väger en 1312? Vad väger en 1392? Någon som har koll?
Här en jämförelse 422 vs 587jag är förvånad över att radiomir 1940 47mm (typ 587?) är så mycket lägre än 372/422. Stämmer detta, på bilder ser casen väldigt lika ut?
Jaha, men mätte du då?
Ja. Det blir ju det. Svårt att göra en generell lista så här.Avseende tabellerna, mäta höjden inklusive glaset. Bör isf kanske bli olika mått med olika glas?
Fan vad bra. Stort grattis !Tillbaka till Panerai efter lång frånvaro.
Avplastning pågår.
Snyggt, gratulerar!Tillbaka till Panerai efter lång frånvaro.
Avplastning pågår.
Stort grattis!Tillbaka till Panerai efter lång frånvaro.
Avplastning pågår.
Kul!Tillbaka till Panerai efter lång frånvaro.
Avplastning pågår.
Grattis, snygg!Tillbaka till Panerai efter lång frånvaro.
Avplastning pågår.
Det trodde jag alla hade...Paniken som uppstår när man river åt sig posten och hoppar in i bilen och inser att man har nytt från allas vår Oddface
Inser att jag behöver verktyg liggandes i handskfacket.
Paniken som uppstår när man river åt sig posten och hoppar in i bilen och inser att man har nytt från allas vår Oddface
Inser att jag behöver verktyg liggandes i handskfacket.
#strapaholicDet trodde jag alla hade...