Haha just det Tack!Det var jag. Det är skillnad på skit och pannkaka . Grattis till fina band och smidig leverans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha just det Tack!Det var jag. Det är skillnad på skit och pannkaka . Grattis till fina band och smidig leverans.
Tyskarna kan dom.Intressant!
En databas att lägga till favoriterna.
Startseite - The Panerai Reference Database
Watches Luminor Luminor 1950 Submersible Luminor Due Radiomir Radiomir 1940 Mare Nostrum Ferrari Pre-Vendome Vintage Set Special/Limited/Boutique Edition All References (including Others) Others Pocket Watch Clock Instrument Movements Manual Movements Automatic Movements Inhouse Movements All...panerai.watchlounge.com
Gött. Jag borde sno deras data och populera mitt lilla spreadsheet, eller kontakta dem och samarbeta såklart...Intressant!
Watches Luminor Luminor 1950 Submersible Luminor Due Radiomir Radiomir 1940 Mare Nostrum Ferrari Pre-Vendome Vintage Set Special/Limited/Boutique Edition All References (including Others) Others Pocket Watch Clock Instrument Movements Manual Movements Automatic Movements Inhouse Movements All...panerai.watchlounge.com
Fördelen med ditt spreadsheet är ju tjockleken. Varför har de inte med tjockleken!?Gött. Jag borde sno deras data och populera mitt lilla spreadsheet, eller kontakta dem och samarbeta såklart...
Exakt. Jag kontaktar dem. Ingen anledning att jobba dubbelt.Fördelen med ditt spreadsheet är ju tjockleken. Varför har de inte med tjockleken!?
Intressant!
Gött. Jag borde sno deras data och populera mitt lilla spreadsheet, eller kontakta dem och samarbeta såklart...
Det har varit roligt att följa din färd genom tråden, då och då har det dykt upp ett like eller en kommentar på ett inlägg jag helt hade glömt bort.Jaha…Vad ska nu jag och min 390 göra på kvällarna innan nattning och övrig dödtid?!?
Lite drygt 1 år tog det men nu har jag alltså plöjt hela paneraitråden från sida 1
Har varit sjukt roligt och samtidigt lärorikt. Även lite skoj när man följt vissa pannaprofilers resa till dagens lineup/klockor! Och även mitt eget velande och frågande innan jag hittade rätt. Känner mig verkligen hemma här i tråden och älskar gemenskapen. Även om jag i dagsläget bara har en panna tror jag att jag är här för att stanna. Och om gud vill blir nästa inköp en pam1223. Ser även fram emot kommande GTG’s när coronan gett med dig lite, alt vaccinationen kommit längre, så man kan få fler ansikten på alla trevliga paneristi
Korrekt. I alla fall inte Luminor 44mm.Jag hade på det svarta kalvlädret i 24 timmar och det va svårt. Satte direkt på detta grönbruna bandet från Oddface och klocka kändes direkt mycket bättre. Pannor är inte menade att vara dressade.
Vilket tycker du passar på de mer dressade banden? Är nyfiken då jag är rätt ny till pannorKorrekt. I alla fall inte Luminor 44mm.
Radomirs är ju given.Vilket tycker du passar på de mer dressade banden? Är nyfiken då jag är rätt ny till pannor
De tunnare och mindre blockiga. Det måste inte vara radiomirs med wirelugs, det kan också vara radiomir 1940 som 995 eller 572, eller Luminor Due-serien. Jag tror även att en del Luminor 1950 (2392, 2312 eller 422, beroende på din handledsstorlek) kan fungera då boetten är mjukare/rundare.Vilket tycker du passar på de mer dressade banden? Är nyfiken då jag är rätt ny till pannor
Snygg detalj på subben att lumen på bezeln och minutvisaren är den sammaÄr badrumslume ett allmänt vedertaget begrepp?
422 är lika självklar som regn på midsommar!Funderar på vilken som ska få hänga med på midsommarfirande.. Lutar mot 422 med nytt canvas från @oddface
Absolut 422!Funderar på vilken som ska få hänga med på midsommarfirande.. Lutar mot 422 med nytt canvas från @oddface
Går mot strömmen och röstar på 190Funderar på vilken som ska få hänga med på midsommarfirande.. Lutar mot 422 med nytt canvas från @oddface
Funderar på vilken som ska få hänga med på midsommarfirande.. Lutar mot 422 med nytt canvas från @oddface
Sant! Jag lutar dock mer åt team #hållgummitbortafrånradiomirGummi på 190 och kör, man ska ju vara redo ifall det flöder utav det goda och man vill bada.
Ingen minns en fegisSant! Jag lutar dock mer åt team #hållgummitbortafrånradiomir