• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

oddface

Panerai
2-Faktor
Tillägnad @Alarik 😁
IMG_20210624_213129-01.jpeg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Tack! Klart du ska ha en sub... Helt enkelt riktigt bra. Kör så fort det passar👌
Törs nästan lova att det är så det kommer bli. Får se när ekonomin tillåter. Hur gärna jag än vill ha det får man inte glömma att detta är en hobby som endast gynnar mig. Familjen och kollektivets behov går givetvis först. Och nu skriker familjen efter pool. Så spaden åker snart i backen som det ser ut. Men när familjen fått sin pool är det husses tur med sub 😬
Sub bör man ha
Jag har omvända problemet
🙃
Bör komplettera med något mer ”dressigt”
😇

124CD348-E648-42AF-918D-C7F2D48084B0.jpeg
Haha, ja så är det ju tyvärr i den här hobbyn. Alltid något som måste kompletteras, och tillfällen som saknar rätt klocka🤗 Men som min livsstil ser ut är det till 99% vardagsklockor, sportklockor och beaters som går åt. Så en sub är helt rimligt och vettigt köp framöver 😬
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
1624867458560.png


Är detta tecken på att det kommer hända något större, eller är det bara någon som dragit i fel spak? :D
 
Topp