Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du på Ljusterö? Hur fick du så bra djup i bilden? Du har väl också IPhone 12?Hoppas att ni också har det som ni förtjänar
Jag har funderat på samma sak och kommit fram till att det blir 422 på midsommar - det känns alltid festligt att ha på sig denFunderar på vilken som ska få hänga med på midsommarfirande.. Lutar mot 422 med nytt canvas från @oddface
Tack. Men det har jag inte. Har det faktiskt riktigt bra… Det enda som eventuellt kan tänkas saknas är nog en sub… Riktogt somrig och mysig bild du fick till därHoppas att ni också har det som ni förtjänar
Stämmer, men har ingen aningÄr du på Ljusterö? Hur fick du så bra djup i bilden? Du har väl också IPhone 12?
Tack! Klart du ska ha en sub... Helt enkelt riktigt bra. Kör så fort det passarTack. Men det har jag inte. Har det faktiskt riktigt bra… Det enda som eventuellt kan tänkas saknas är nog en sub… Riktogt somrig och mysig bild du fick till där
Sub bör man haTack. Men det har jag inte. Har det faktiskt riktigt bra… Det enda som eventuellt kan tänkas saknas är nog en sub… Riktogt somrig och mysig bild du fick till där
Törs nästan lova att det är så det kommer bli. Får se när ekonomin tillåter. Hur gärna jag än vill ha det får man inte glömma att detta är en hobby som endast gynnar mig. Familjen och kollektivets behov går givetvis först. Och nu skriker familjen efter pool. Så spaden åker snart i backen som det ser ut. Men när familjen fått sin pool är det husses tur med subTack! Klart du ska ha en sub... Helt enkelt riktigt bra. Kör så fort det passar
Haha, ja så är det ju tyvärr i den här hobbyn. Alltid något som måste kompletteras, och tillfällen som saknar rätt klocka Men som min livsstil ser ut är det till 99% vardagsklockor, sportklockor och beaters som går åt. Så en sub är helt rimligt och vettigt köp framöverSub bör man ha
Jag har omvända problemetBör komplettera med något mer ”dressigt”
Det finns alltså fler än jag som kör panna och äpple på vardera arm. Ett vinnande receptHoppas alla risti vänner har haft en bra midsommar!
Själv sitter jag här och funderar på livet lite lagom bakis men pannan sitter på armen så kommer nog bli fest ikväll också
Panna OCH sydväst - manlighetens högborg på bild!Vädret slog om!
Vad har hänt med linjerna och sömmen på undre bandhalvan?
Tänkte bara kolla om ni noterat det nya blåa OEM-bandet?
Lite oklart men det var inte jag.Vad har hänt med linjerna och sömmen på undre bandhalvan?
... och 38mm?Pam01123 är bra jäkla snygg. Synd bara att det är en Due…
Jag skulle gärna vilja ha den i 44.... och 38mm?
PAM 1316?Jag skulle gärna vilja ha den i 44.
Så, 1316.Jag skulle gärna vilja ha den i 44.
Edit: jag kanske missuppfattade din fråga. Ja, den är i 38mm. Grymt tjusig på en damhandled men inte på min.