Flinke
Basic
Tack så mycket! Känner mig som ett barn på julafton....Mycket, mycket, mycket bra; grattis!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket! Känner mig som ett barn på julafton....Mycket, mycket, mycket bra; grattis!!
Såja stort grattis!!Idag kom det ett "litet" paket från Tyskland. Jag är så glad att jag dubbelpostar några bilder från "Den stora paketöppningstråden"
![]()
![]()
![]()
Tack, tack!Såja stort grattis!!
Grattis!Idag kom det ett "litet" paket från Tyskland. Jag är så glad att jag dubbelpostar några bilder från "Den stora paketöppningstråden"
Det är "hermes" orange på en 512.Grymt snyggt! Är det ljusbrunt eller orange?
Visst är det en 512a du har?
HahaJag tycker det är fantastiskt att du fortfarande är ett fanboy efter 30-40 veckor...
Idag kom det ett "litet" paket från Tyskland. Jag är så glad att jag dubbelpostar några bilder från "Den stora paketöppningstråden"
![]()
![]()
![]()
Grattis!
Härligt, grattis
Livsstil ju.Jag tycker det är fantastiskt att du fortfarande är ett fanboy efter 30-40 veckor...
Idag kom det ett "litet" paket från Tyskland. Jag är så glad att jag dubbelpostar några bilder från "Den stora paketöppningstråden"
![]()
![]()
![]()
Kolla in Ted Su eller DiStefano för riktigt bra straps.Okej - Vad rekommenderas för något coolt vintage/ammo strap till min 422? Både OEM och aftermarket alternativ tas tacksamt emot!
![]()
![]()
![]()
Den där är fan inte dum. Borde hata men gillar att den är så skitzo. Boutique Edition eller? Någon speciell butik eller kör den då enbart från sina egna butiker?Men är det en Luminor Marina du är ute efter? Bara måste pusha för Pam631 isf.
Visst, du får vänta ett tag (typ 5-6 veckor) men de görs bara i 1500 ex o finns för samma peng dvs 45'.
![]()
Sen är det bara att slänga på ett blått alligator o du är hemma![]()
Det är en Boutique Edition med en flirt åt Pam634 Paneristi. I stort sett identisk med Pam632. Det jag läst så är det ju även en hyllning/utfasning sv gamla Pam005 dessutom.Den där är fan inte dum. Borde hata men gillar att den är så skitzo. Boutique Edition eller? Någon speciell butik eller kör den då enbart från sina egna butiker?
Kolla in Ted Su eller DiStefano för riktigt bra straps.
Mm den behöver definitivt nytt strap. Gissar på att dessa redan är kölistade hos dem, kanske det du menar med väntetid?Det är en Boutique Edition med en flirt åt Pam634 Paneristi. I stort sett identisk med Pam632. Det jag läst så är det ju även en hyllning/utfasning sv gamla Pam005 dessutom.
Inte skruvad baksida så endast wr100m men en mer slimmad boett än Pam005.
Den är ju cool på så vis att den kommer nog bli mer värdefull (redan sett annonser med högre priser än nypris) om några år o likt Pam634 är den "snällt" prissatt.
En cool, basic Marina helt enkelt som sticker ut lite. Det enda jag inte gillar är väl det trista svarta lädret, inget gummi medföljer o lång väntetid..
Nej, kör en Calf Cashmere Gold istället!!! Standard strap på "Fiddy" o även vattentät så no problemo att plaska med i poolenDen här blev jag sugen på! Gillar tanken på mjukt och vattentätt
![]()
Japp!! Men jag fick tag i en men det skulle ta typ 5-6 veckor..Mm den behöver definitivt nytt strap. Gissar på att dessa redan är kölistade hos dem, kanske det du menar med väntetid?
Stort stort grattis! Välkommen till 372 klubben![]()
Tackar!Så jäkla fint! Grattis!!!
Måste kolla, är de mjukt eller?Nej, kör en Calf Cashmere Gold istället!!! Standard strap på "Fiddy" o även vattentät så no problemo att plaska med i poolen
Eller det kanske ingick för dej? Tror det ingår ett gummi from -16..
Verkligen snyggt!Pam372 på Calf Cashmere Gold..
![]()
Såååå snyggt![]()
När vi ändå pratar om vattentäta straps - vad finns det mer för vattentäta straps ni kan rekommendera? Kan ju vara bra att ha ett till sommaren om man lite spontant skulle få för sig att ta ett dopp.Den här blev jag sugen på! Gillar tanken på mjukt och vattentätt
![]()
Då har du en nyare 372 då jag har för mej att gummit inte ingick i de första årgångarnaMåste kolla, är de mjukt eller?
Gummi har jag självklart, men vill ha något galet ballt slit och släng läder.
Har det inte själv men ska va väldigt mjukt samt klara vatten..Måste kolla, är de mjukt eller?
Gummi har jag självklart, men vill ha något galet ballt slit och släng läder.