• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dreggel...

image.jpeg

Är det någon runt Göteborg/ Uddevalla typ, som har en 372 som man kan prova på handleden:rolleyes:
Bjuder på fika:)

Apropå färg. Någon som har kör orange gummi eller canvas? Vore spännande att få en recension.

Det är hirsh som tillverkar dem har jag för mig, kolla direkt med dem, kanske billigare
Kollade i en klockaffär om de sålde 26 mm band från Hirsch. Säljaren sa att de bara tillverkade upp till 24 mm som standard men att det gick att specialbeställa för 3-3,5 k om jag minns rätt. Oklart om han hade rätt men det var vad han sa... Fast det kanske bara är jag som behöver 26 mm till min Radiomir

Jag tog en sväng på stan (Stockholm) på lunchen och förvånades lite över mängden Panerai som jag såg. Nu uppehöll jag mig främst runt Stureplan (Vapiano, om ni också var där) och Slussen förvisso, men det är en poppis klocka. Lunchen avslutade med ett skjortköp där expediten gav mig en komplimang för min 630 och berättade att hennes sambo just hade blivit Paneristi.

Dags att ge paneraien en ny kostym. Vet inte om det alltid är så men var bra priser på panatime. Fick två nya armband för 901kr inkl. frakt. Återkommer med bilder vid leverans

Senast ändrad:
Jag tog en sväng på stan (Stockholm) på lunchen och förvånades lite över mängden Panerai som jag såg. Nu uppehöll jag mig främst runt Stureplan (Vapiano, om ni också var där) och Slussen förvisso, men det är en poppis klocka. Lunchen avslutade med ett skjortköp där expediten gav mig en komplimang för min 630 och berättade att hennes sambo just hade blivit Paneristi.
Såg även jag en kille med misstänkt pam510 inne på elgiganten på kungsgatan. Tyder väl på att det inte är för sent för gemene man att få god smak :)

Provade en PAM 389 på Nymans idag när jag var inne och spanade band. Satan va bra den är, skulle gärna ta en.
Gummit till den "Caoutchouc" var helt underbart...

Glömde WS men bjuder på en produktbild iaf.

Lustiga är att jag blivit förstörd, spanade en del Rolex men inte mycket som tilltalar mig från deras utbud längre. Vintage sure men moderna? Nä fan heller.

Ännu värre blir det väl i helgen när det är dags för bröllop i Firenze, Panerai-butiken ska självklart besökas men blir först på måndag!

PANERAI Luminor Submersible AMAGNETIC PAM 00389 05.jpg

Vad händer .....
image.png

Och då är palles inte med där...
Stryk ska dom ha!! Det är ju för FAAN sommar då SKA man ha en Panna!!
@Feskarn borde också ha stryk! Sälja Ploppen precis i början av sommaren... Vansinne.. Det gjorde jag en gång. Bytte till mig min Dweller.. Men jag var så sugen på en PloProfsommar så ngt år efter köpte jag en annan plopp.. Det visade sig vara samma klocka jag ägt en gång tidigare..:) Klockvärlden är liten..

Tillbaka
Topp