Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, var köpa?Dåligt med färg i den tråden
![]()
![]()
Var det jag var rädd förOem alligator. @Nymans Ur 1851 kan säkert skaffa ettoch informera om pris.
Ligger strax under 4K om jag inte minns felVar det jag var rädd för![]()
Japp, så är det. Betalt kan dom ta de dära Panerai....Ligger strax under 4K om jag inte minns fel
Det är hirsh som tillverkar dem har jag för mig, kolla direkt med dem, kanske billigareJapp, så är det. Betalt kan dom ta de dära Panerai....
Japp, så är det. Betalt kan dom ta de dära Panerai....
Kollade i en klockaffär om de sålde 26 mm band från Hirsch. Säljaren sa att de bara tillverkade upp till 24 mm som standard men att det gick att specialbeställa för 3-3,5 k om jag minns rätt. Oklart om han hade rätt men det var vad han sa... Fast det kanske bara är jag som behöver 26 mm till min RadiomirDet är hirsh som tillverkar dem har jag för mig, kolla direkt med dem, kanske billigare
Sååå jävla fin. (Klocka alltsåJag (och @Anders W ) har gjort det igen. 6:e strapet på en månad drygt. Ska bli kul att se hur detta nöts in.
Tack Anders för ett gediget hantverk!
![]()
![]()
![]()
Vet du nåt om priserna på dessa klockor?Nya Boutique editions, 690 var snygg.
![]()
Många fina! Finns det mer info om dessa, försöker googla utan någon träff! Pris? Antal osv..Nya Boutique editions, 690 var snygg.
![]()
Ingen aning faktiskt, hittade bilden på fejjan.Många fina! Finns det mer info om dessa, försöker googla utan någon träff! Pris? Antal osv..
Såg även jag en kille med misstänkt pam510 inne på elgiganten på kungsgatan. Tyder väl på att det inte är för sent för gemene man att få god smakJag tog en sväng på stan (Stockholm) på lunchen och förvånades lite över mängden Panerai som jag såg. Nu uppehöll jag mig främst runt Stureplan (Vapiano, om ni också var där) och Slussen förvisso, men det är en poppis klocka. Lunchen avslutade med ett skjortköp där expediten gav mig en komplimang för min 630 och berättade att hennes sambo just hade blivit Paneristi.
Om det var strax innan lunch så var det min kollega. Jag stod några meter bort med min Panna...Såg även jag en kille med misstänkt pam510 inne på elgiganten på kungsgatan. Tyder väl på att det inte är för sent för gemene man att få god smak![]()
Stryk ska dom ha!! Det är ju för FAAN sommar då SKA man ha en Panna!!Vad händer .....
![]()
Och då är palles inte med där...