Tänkte samma sak igår. En av anledningarna är ju att det blivit en betydligt mer "vanlig" klocka på forumet också.Vad händer .....
![]()
Och då är palles inte med där...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte samma sak igår. En av anledningarna är ju att det blivit en betydligt mer "vanlig" klocka på forumet också.Vad händer .....
![]()
Och då är palles inte med där...
Och ändå har ingen en 111a eller en 005a till migTänkte samma sak igår. En av anledningarna är ju att det blivit en betydligt mer "vanlig" klocka på forumet också.
De är väl ingen dum nog att flippa ;-)Och ändå har ingen en 111a eller en 005a till mig![]()
Fan, får ju nästan dåligt samvete. Bara nästan dockOch ändå har ingen en 111a eller en 005a till mig![]()
Provade en PAM 389 på Nymans idag när jag var inne och spanade band. Satan va bra den är, skulle gärna ta en.
Gummit till den "Caoutchouc" var helt underbart...
Glömde WS men bjuder på en produktbild iaf.
Lustiga är att jag blivit förstörd, spanade en del Rolex men inte mycket som tilltalar mig från deras utbud längre. Vintage sure men moderna? Nä fan heller.
Ännu värre blir det väl i helgen när det är dags för bröllop i Firenze, Panerai-butiken ska självklart besökas men blir först på måndag!
![]()
Du har väl nästan ägt alla 005Och ändå har ingen en 111a eller en 005a till mig![]()
Kolla 392.Tja. Är lite out of the loop. Har vankat av och an vad gäller Panerai och har insett att det är OK att ha blaffiga saker på sig.
Finns det någon modell som uppfyller följande:
42mm
Luminor
Sandwich dial
Borstad boett (kanske titanium?)
Helt OK med det lite enklare standardverket.
Vad har den där för längd horn till horn? Jag har antingen dålig Google karma eller så är det verkligen ingen som någonsin mätt.Kolla 392.
Luminor 1950
42mm, sandwich och borstad. Dessutom sekund och datum.
![]()
Ny panna på ingång ?Funderar på att sälja min PAM112 från Q-serien. Uttagen sista veckan 2015.
Skicka PM om intresse finns så kan jag berätta mer. Annons kommer.
Min 312:a som är 44 mm-varianten är 53 mm spets till spets. Så lite kortare än så är den väl. Har inte @thewallin eller @Scudetto GMT på 42mm?Vad har den där för längd horn till horn? Jag har antingen dålig Google karma eller så är det verkligen ingen som någonsin mätt.![]()
Min 312:a som är 44 mm-varianten är 53 mm spets till spets. Så lite kortare än så är den väl. Har inte @thewallin eller @Scudetto GMT på 42mm?
Så jävla snygg! Hade den bara varit 44mm hade jag skaffat en direkt.Provade en PAM 389 på Nymans idag när jag var inne och spanade band. Satan va bra den är, skulle gärna ta en.
Lustiga är att jag blivit förstörd, spanade en del Rolex men inte mycket som tilltalar mig från deras utbud längre. Vintage sure men moderna? Nä fan heller.
Ännu värre blir det väl i helgen när det är dags för bröllop i Firenze, Panerai-butiken ska självklart besökas men blir först på måndag!
![]()
Min 312:a som är 44 mm-varianten är 53 mm spets till spets. Så lite kortare än så är den väl. Har inte @thewallin eller @Scudetto GMT på 42mm?
Inte just nu men snart förhoppningsvis. Blev ett annat märke nuNy panna på ingång ?
Blir nyfiken nuInte just nu men snart förhoppningsvis. Blev ett annat märke nu![]()
Jag har ju eftersökt just bilder samt reflektioner av just det gummit tidigare i tråden..Provade en PAM 389 på Nymans idag när jag var inne och spanade band. Satan va bra den är, skulle gärna ta en.
![]()
Testa en radiomir 42 mm. 42 mm luminor kan tappa sina proportioner på handleden, mao 44 mm kan upplevas (läs: ÄR för de flesta) mer välbalanserad. Men du kanske prompt vill ha kronskyddet?Tja. Är lite out of the loop. Har vankat av och an vad gäller Panerai och har insett att det är OK att ha blaffiga saker på sig.
Finns det någon modell som uppfyller följande:
42mm
Luminor
Sandwich dial
Borstad boett (kanske titanium?)
Helt OK med det lite enklare standardverket.
Vad är det för band?Trevlig midsommar!![]()
Ett croc belly från Ted Su.Vad är det för band?
Såg riktigt snyggt ut !Ett croc belly från Ted Su.
Ja, de är riktigt trevliga. Jag har tre stycken därifrån och rekommenderar dem verkligen.Såg riktigt snyggt ut !
Köper du direkt via hemsidan då?Ja, de är riktigt trevliga. Jag har tre stycken därifrån och rekommenderar dem verkligen.
Ja, det stämmer.Köper du direkt via hemsidan då?
http://www.tedsustraps.com/