Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Framför allt inte två gånger omDe är väl ingen dum nog att flippa ;-)
Haha njaaaaaa så illa är det inte.
Lägg en fråga till Nymans ur här på forumet och försäkra dig om att den finns innan du åker för att prova.Brukar 512 finnas i butik så man kan klämma lite?
Brukar 512 finnas i butik så man kan klämma lite?
Finns det någon anledning till detta?Idag har jag lärt mig att Nymans ur utfärdar intyg endast på Paneraiklockor under 3 år gamla. Således ska mina klockor få hälsa på hos Kaplans snart.
För min del försäkringsskäl. Jag vill ha värderingsintyg.Finns det någon anledning till detta?
Stämmer braUppfattade frågan som ställd till nymans, och varför de inte utfärdar intyg på äldre klockor. Eller vad säger du @azcii?
Uppfattade frågan som ställd till nymans, och varför de inte utfärdar intyg på äldre klockor. Eller vad säger du @azcii?
Från det ena till det andra så hoppas jag kunna posta något kul här i tråden imornkväll!!![]()
Vad var skälet enligt dem då?Och jag önskar också en förklaring för det skäl de angav förstod jag inte.![]()
Vad var skälet enligt dem då?
svårt att hålla ut på jobbet idag när man vet att det ligger två nya band i brevlådan hemma som man bara vill hem och prova på. Bilder kommer
Ja! Jag är påDags för en GTG snart tycker jag.
Jag med!Dags för en GTG snart tycker jag.
Snyggt!!! Kul att se en radiomir med kul band! Vad är det för ref?![]()
Lite sol har inte skadat någon.
verkar vara svårt att få till innan sommaren, svalt intresseDags för en GTG snart tycker jag.
Ja, verkar onekligen så.verkar vara svårt att få till innan sommaren, svalt intresse