Coolt att dom hade Luminova redan 63De hade oxå en del begagnat/vintage. Kan inget om den alls men tydligen från 1963?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt att dom hade Luminova redan 63De hade oxå en del begagnat/vintage. Kan inget om den alls men tydligen från 1963?
Den är grym. Önskar att den hade 300m WR som storebrorsan 1313, men absolut ingen dealbreaker med 100m
Kul! Blev sugen igår på den och 1223/683.
683 har jag också varit sugen på. Den är grym.Kul! Blev sugen igår på den och 1223/683.
683 har jag också varit sugen på. Den är grym.![]()
Kan tänka mig ha en 42mm i samlingen - lätt! Hade en 620 förut som jag trivdes bra med.Ska du ha en sån liten klocka verkligen?
Kan tänka mig ha en 42mm i samlingen - lätt! Hade en 620 förut som jag trivdes bra med.
Är de klart att de kommer en 44mm sub till nästa år?Känns slöseri på din handleder tycker jagVänta in en 44 sub nästa år?
Det kommer flera. Ja, Det är klart. Vilka de är det får vi vanliga dödliga inte veta än.Är de klart att de kommer en 44mm sub till nästa år?
Tack.Det kommer flera. Ja, Det är klart. Vilka de är det får vi vanliga dödliga inte veta än.
Finns redan en i 44mm, 1070.Tack.
Spännande![]()
Bra instegspanna, det där.Finns redan en i 44mm, 1070.
Klämdes friskt på den i helgen
![]()
Tyvärr behöver man ju sälja sin lever på den ryska andrahandsmarknaden för att fixa den ekonomiska smällen.Finns redan en i 44mm, 1070.
![]()
Sant.. men har ju redan 2st 44mm och 2st 47mm.. känner att det vore kul att ha en 42mm ocksåKänns slöseri på din handleder tycker jagVänta in en 44 sub nästa år?
Jag är med dig. Efter 4 pannor i 47 och 44 så känns det rimligt med en dressklockaSant.. men har ju redan 2st 44mm och 2st 47mm.. känner att det vore kul att ha en 42mm ocksåKanske är en itch bara... Time will tell
Glömde fråga i montern ifall de tog inbyten direktTyvärr behöver man ju sälja sin lever på den ryska andrahandsmarknaden för att fixa den ekonomiska smällen.
Sant.. men har ju redan 2st 44mm och 2st 47mm.. känner att det vore kul att ha en 42mm ocksåKanske är en itch bara... Time will tell
Jag är med dig. Efter 4 pannor i 47 och 44 så känns det rimligt med en dressklockaJag jobbar hårt på att sourca en sådan just nu.
Det håller jag iofs med om. En 45mm radiomir skulle fungera.tycker @azcii har handled för 44 eller 45 i dress. En radiomir behövs
De gav iaf ca 6% rabatt på plats!Glömde fråga i montern ifall de tog inbyten direkt![]()
Jag fick endast 5%! Dock en flaska gin på köpet…De gav iaf ca 6% rabatt på plats!![]()
Jag sade två flaskor om jag ens ska fundera på det o fick en suck till svarJag fick endast 5%! Dock en flaska gin på köpet…
Det håller jag iofs med om. En 45mm radiomir skulle fungera.
Sen i ditt fall är det ju längtan efter länk (ska vi mynta det som länktan?)Det håller jag iofs med om. En 45mm radiomir skulle fungera.
Open mic session has begun.Sen i ditt fall är det ju längtan efter länk (ska vi mynta det som länktan?)
I feel your painOpen mic session has begun.
Jag letar ju även efter den perfekta klockan till ett 22mm band som jag har haft i min ägo i många år. Nu tycks jag kunna slå två flugor i en smäll. Om klockfanskapet kunde ta och komma snart bara ...
Hur va den? Varit lite sugenFinns redan en i 44mm, 1070.
![]()
Den var bra, framför allt storleken och borstade guldet. Personligen tycker jag dock keramisk ring som på 42an passar bättre till guldet än carbotechHur va den? Varit lite sugen