Ut med 352, in med 233!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! SnyggtJaha ja, då var man Paneraiägare igen då . Första Radiomiren, ligger som fjäder på handleden. Någon som vilken storlek det ska vara på skruvmejseln för bandbyte?
Tar gärna emot tips på något schysst sommarband.
Väldigt mycket vill-ha-faktor på 233, snyggt.Ut med 352, in med 233!!!!
Bor du i närheten av en hornbach så har dom en mejsel som jag gillar.Tackar för alla grattis, spännen till extrabanden beställda hos oddface. Jakten på 1,4 mm påbörjad.
Köp en via någon vanlig elbutik är mitt tips, jag fick en av en urmakarvän men - en vanlig hade fungerat finfintTackar för alla grattis, spännen till extrabanden beställda hos oddface. Jakten på 1,4 mm påbörjad.
Stort grattis!Jaha ja, då var man Paneraiägare igen då . Första Radiomiren, ligger som fjäder på handleden. Någon som vilken storlek det ska vara på skruvmejseln för bandbyte?
Grattis! 183 är en grymt bra Radiomir, sitter så sköntJaha ja, då var man Paneraiägare igen då . Första Radiomiren, ligger som fjäder på handleden. Någon som vilken storlek det ska vara på skruvmejseln för bandbyte?
Tackar för tipset och passar samtidigt på att fråga var du köpt canvasbandet?Bor du i närheten av en hornbach så har dom en mejsel som jag gillar.
Grattis till denUt med 352, in med 233!!!!
Tack för tips, borde kunna lösa sig rätt smidigt.Köp en via någon vanlig elbutik är mitt tips, jag fick en av en urmakarvän men - en vanlig hade fungerat finfint
@oddfaceTackar för tipset och passar samtidigt på att fråga var du köpt canvasbandet?
Tack! Den är förbaskat braGrattis till den
Härligt, så sjukt bra all-rounder!Ut med 352, in med 233!!!!
Helt enig!Härligt, så sjukt bra all-rounder!
Beställer man ett sådant via hemsidan, typ personligt meddelande?
Lättast är att skicka ett meddelande här på sidan och sedan byta telefonnummerBeställer man ett sådant via hemsidan, typ personligt meddelande?
Gröna gummit på!
Ja, men det blå har jag haft på den mer eller mindre konstant i flera veckor. Nu blir det vitt och grönt ett slag. Man är ju mänsklig.men du ska ju ha blått?!
Ja, men det blå har jag haft på den mer eller mindre konstant i flera veckor. Nu blir det vitt och grönt ett slag. Man är ju mänsklig.
Efter att de bytt kronan, menar du?Nästa steg blir väl att byta kronskyddet till olika färger
Du är en hård men rättvis mannäää, blanda blått och grönt så. Illa
Grattis!!Jaha ja, då var man Paneraiägare igen då . Första Radiomiren, ligger som fjäder på handleden. Någon som vilken storlek det ska vara på skruvmejseln för bandbyte?
Varje gång jag ser den där på din handled får jag för mig att du köpt tillbaka 1074. Sitter verkligen perfekt!Idag kontors arbetare, klart skönare ute i backen men ibland måste gruvan besökas...