Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har också sett den och var tvungen att googla, tydligen en ambulans för psykiatrisk akutvårdKöper, säljer eller servar?
![]()
Jag har också sett den och var tvungen att googla, tydligen en ambulans för psykiatrisk akutvård. Skulle man behöva ibland kanske när flipparsuget blir övermäktigtKöper, säljer eller servar?
![]()
Lika gott som alltid!Finbesök på restaurangen i kväll!![]()
Ja. Båda. Flera modeller.Brukar Krons eller Nymans ha 38mm Due inne?
Är inte bevandrad med varken Panna-AD eller Stockholms AD. Men skall till människobyn nästa vecka och är sugen på att klämma lite.
Panerai Special Editions
155 739 kr
Köp Panerai Special Editions på Chrono24
Upptäck Panerai Special Editions-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesschrono24.app
Den rök fort![]()
Äntligen fått licensen för att få till den ultimata kombon! Nu kan man sova gott om nätterna igen![]()
![]()
Vill veta ref till detta band. Tydligen OEM sporttech i 22/20, men hittar ingenstans..
![]()
Drog ett mail till Panerai och fråga, fick svar att jag ska köpa sporttech i 24/22 .Söka på panerais hemsida är ju och dödligt hopplöst, enklats är väl att ringa..nymans eller krons?
Drog ett mail till Panerai och fråga, fick svar att jag ska köpa sporttech i 24/22 .
När jag förtydligade att klockan är 42mm och att band i 22/20mm passar svarade de att de ska kolla med "strap-avdelningen" och återkomma.
Har även dragit mess till Carine och frågat. Skrev att om det inte finns bör de göra ett asap hur som helst.Hon skulle kolla.
Det där med mörkgrå tråd blir ju grymt! Mycket bättre än med ljus tråd. Om du får fram en modell som går att köpa löst så låt oss veta. Det som sitter på 1662 måste väl vara 24/22?Vill veta ref till detta band. Tydligen OEM sporttech i 22/20, men hittar ingenstans..
![]()
Helst av allt skulle jag vilja ha detta till 1662 med mörkgrå stitching:
![]()
24/22 görs det i! Sitter ju på 1662Det där med mörkgrå tråd blir ju grymt! Mycket bättre än med ljus tråd. Om du får fram en modell på det så kan du ju få komma om det görs i 24/22 också då ska jag ha ett.
Kom på det ändrade men du var snabbare. Men går det att köpa löst och vad heter det?24/22 görs det i! Sitter ju på 1662![]()
Dra ett mail till panerai och fråga!Kom på det ändrade men du var snabbare. Men går det att köpa löst och vad heter det?
Verkar gå utmärkt att köpa för ca 200 € löst i 24/22. 22/20 verkar värre men vem vet kanske finns.Dra ett mail till panerai och fråga!
Står såhär på 1662:
STRAP
Panerai Sportech™ Black, Anthracite Stitching, 24.0/22.0 Standard size
Drog ett mail och bad de göra bandet med mörkgrå stitching i 22/20Verkar gå utmärkt att köpa för ca 200 € löst i 24/22. 22/20 verkar värre men vem vet kanske finns.
Oj, lite itsy bitsy där
Det är väldigt mossigt att köna klockor generellt.![]()
Nymans Ur 1851
Auktoriserade återförsäljare av klockor och smycken till några av de mest exklusiva och traditionella varumärkena i världen.nymansur.com
KÖN DAM![]()
![]()
Nymans Ur 1851
Auktoriserade återförsäljare av klockor och smycken till några av de mest exklusiva och traditionella varumärkena i världen.nymansur.com
KÖN DAM![]()
42 är damklocka, confirmed![]()
Trivs väldigt bra med min damklocka!42 är damklocka, confirmed![]()