• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köper, säljer eller servar?
B0D006FE-FEA0-4F6C-965F-2BDF464831E1.jpeg
 
Brukar Krons eller Nymans ha 38mm Due inne?
Är inte bevandrad med varken Panna-AD eller Stockholms AD. Men skall till människobyn nästa vecka och är sugen på att klämma lite.
 
Söka på panerais hemsida är ju och dödligt hopplöst, enklats är väl att ringa..nymans eller krons?
Drog ett mail till Panerai och fråga, fick svar att jag ska köpa sporttech i 24/22 .

När jag förtydligade att klockan är 42mm och att band i 22/20mm passar svarade de att de ska kolla med "strap-avdelningen" och återkomma.

Har även dragit mess till Carine och frågat. Skrev att om det inte finns bör de göra ett asap hur som helst. :p Hon skulle kolla.
 
Drog ett mail till Panerai och fråga, fick svar att jag ska köpa sporttech i 24/22 .

När jag förtydligade att klockan är 42mm och att band i 22/20mm passar svarade de att de ska kolla med "strap-avdelningen" och återkomma.

Har även dragit mess till Carine och frågat. Skrev att om det inte finns bör de göra ett asap hur som helst. :p Hon skulle kolla.

snyggt draget!
 
Vill veta ref till detta band. Tydligen OEM sporttech i 22/20, men hittar ingenstans..

1647171489431.png


Helst av allt skulle jag vilja ha detta till 1662 med mörkgrå stitching:

1647172396882.png
Det där med mörkgrå tråd blir ju grymt! Mycket bättre än med ljus tråd. Om du får fram en modell som går att köpa löst så låt oss veta. Det som sitter på 1662 måste väl vara 24/22?
 
Tillbaka
Topp