• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kunde lika gärna kört owg....
IMG20220315154145-01.jpeg
Ypperlig allarounder!

FA948FC3-C3B4-43C3-8357-2E3ADC3C4CD3.jpeg

det var svårt att ha andra klockor än den nya 004an, att byta klocka mellan varven är det snabbaste sätter att bli nykär igen.

efter 5-6 veckor utan denna på armen så var det dags, och ja - den är awesome som vanligt tills den inte är det längre
Jag skulle må bra av att bära samma klocka mer än 2 dagar i rad, men det är så kul att byta 😎

btw så är 721 grym 👌

Synd att jag heter flippzcii™. 1279an ju varit en fin damklocka för dottern att ärva någon dag :hilarious:

Men samtidigt tur att det inte är en Due iaf. Klockan hade ju inte överlevt allt dregel. Eller hur @Norrland ? 😂

20220316091406_IMG_4275-03.jpeg

Sålänge hon får dina håriga armar är hon set! :D

Jag gillar 1279, missta dig inte. Ser fram emot att pilla på den när vi ses :)

Hej alla proffs :) , någon som ägt en 320 och kan ge sin (högst personliga) åsikt? Min oro är 18 mm tjocklek även om jag haft en Pam92 som va lika tjock men man glömmer snabbt:)

Tillbaka
Topp