Ypperlig allarounder!Kunde lika gärna kört owg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ypperlig allarounder!Kunde lika gärna kört owg....
Vad kallar du den? Barn klockaska jag säga, jag har en 39mm klocka på mig idag av icke-panerai och jag tänkt ”den här är verkligen pluttig” hela dagen
Vad kallar du den? Barn klocka
Btw så kan det nog dimpa ner en dam klocka här imorgon
Instämmer.Kunde lika gärna kört owg....
Jag skulle må bra av att bära samma klocka mer än 2 dagar i rad, men det är så kul att byta
det var svårt att ha andra klockor än den nya 004an, att byta klocka mellan varven är det snabbaste sätter att bli nykär igen.
efter 5-6 veckor utan denna på armen så var det dags, och ja - den är awesome som vanligt tills den inte är det längre
42 är damklocka, confirmed
Synd att jag heter flippzcii™. 1279an ju varit en fin damklocka för dottern att ärva någon dag
Men samtidigt tur att det inte är en Due iaf. Klockan hade ju inte överlevt allt dregel. Eller hur @Norrland ?
Jag skulle må bra av att bära samma klocka mer än 2 dagar i rad, men det är så kul att byta
btw så är 721 grym
Förhoppningsvis får hon mammas generSålänge hon får dina håriga armar är hon set!
Jag gillar 1279, missta dig inte. Ser fram emot att pilla på den när vi ses
Snygg! Vilken ref?Kunde lika gärna kört owg....
Inte min men skulle gissa på 1312Snygg! Vilken ref?
Den är billigast på C24. En var listad här på KS (samma klocka?) för 2 år sedan och då begärdes det 130.000kr.Guldfebern stiger och ett av möjliga botemedel har varit 511. Nu finns ju en till salu på LW:
Har någon varit och klämt på klockan? Om så, hur är skicket IRL?Luminor Marina 8 Days PAM00511 | Luxurywatches
luxurywatches.se
LW brukar ju vara dyra, vad ska en hyfsad fin 511 kosta?
En såldes för 110 här på ks för några år sen... En som @MaziK ibland ångrar att han inte köpteDen är billigast på C24. En var listad här på KS (samma klocka?) för 2 år sedan och då begärdes det 130.000kr.
Ja, kollade C24 innan. Således är den "ett kap" ... om skicket är bra.Den är billigast på C24. En var listad här på KS (samma klocka?) för 2 år sedan och då begärdes det 130.000kr.
Kap jämfört med C24, ockerpris jämfört med KSJa, kollade C24 innan. Således är den "ett kap" ... om skicket är bra.
Det vore bra för mig om du köpte den! Sjukt cool klocka och jag har fått utöva verklig självkontroll för att inte åka ner till LW. Jag vet att om jag sett den live hade det varit kört för mig.Ja, kollade C24 innan. Således är den "ett kap" ... om skicket är bra.
En sak jag lärt mig efter allt flippande är att man måste ha is i magen här på ks. Lönar sig inte att prisbumpa varje dag. Bättre att sätta sitt pris och avvakta. Det får ta den tid som krävs.Kap jämfört med C24, ockerpris jämfört med KS
Så är det alltidKap jämfört med C24, ockerpris jämfört med KS
Galet nöjd faktiskt! Men nu vill man ju ha fler panerai....Ypperlig allarounder!