Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till @Caravelle33Klockor levererade.
![]()
..och till mig!!!Grattis till @Caravelle33
Berätta, triangelbyte eller personal pick up?..och till mig!!!
..och till mig!!!
Skämt åsido så gjorde jag en upphämtning åt @azcii när jag ändå var härJag plockade upp en 001pre-A i London och då kom det en snubbe till hotellet och sade att han skulle lämna en 118 till mig. Visst det var lite annorlunda men man tar ju emot en gratis klocka!
Med väst!Och kavajen![]()
TackSkämt åsido så gjorde jag en upphämtning åt @azcii när jag ändå var här
Med väst!![]()
Trusted to sell fakes in a very consistent manner with consistent reviews (bad, but consistently so).Inte första gången jag ser annonser där boetten är helt fel. Övriga bilder i annonsen ser legit ut, med bettariniboetten. Hur kan man göra en sån tabbe om man är en "Trusted seller"?
![]()
Ledtråd #lumigast?#vilkenärvilken?
![]()
Jag gissar på 118 till högerLedtråd #lumigast?
Den vänstra måste vara 61Ledtråd #lumigast?
Jag gissar på 118 till höger
Den vänstra måste vara 61
Jag och @oddface besökte Panerai boutiquen i London igår. Vi fick ett mycket trevligt bemötande och fick en visning av hela butiken. Faktum är att ingen av oss har blivit så trevligt bemötta i en butik tidigare!![]()
Jag ska till London i jobbet om någon månad och tänkte besöka butiken, men fick inte ihop det tidsmässigt med vettiga flyg dit och hem så jag tänkte "hur kul kan det vara i en boutique liksom...". Så, tyst med er.Jag och @oddface besökte Panerai boutiquen i London igår. Vi fick ett mycket trevligt bemötande och fick en visning av hela butiken. Faktum är att ingen av oss har blivit så trevligt bemötta i en butik tidigare!![]()
Faktum är att Alberto i Londonbutiken är nog den trevligaste säljaren jag någonsin stött på!Jag ska till London i jobbet om någon månad och tänkte besöka butiken, men fick inte ihop det tidsmässigt med vettiga flyg dit och hem så jag tänkte "hur kul kan det vara i en boutique liksom...". Så, tyst med er.![]()
Stort grattis!! 001 är ju en riktig drömklocka!Med väst!![]()
Tror du han kan öppna butiken någon timme tidigare en fredagsmorgon. De har ju ruttna öppettider.Faktum är att Alberto i Londonbutiken är nog den trevligaste säljaren jag någonsin stött på!
@n1tro fick också ett mycket bra intryck av honomFaktum är att Alberto i Londonbutiken är nog den trevligaste säljaren jag någonsin stött på!
Jaha, det här är ju ku*en!!Håller på med en reklamation hos Sveriges absolut sämsta tjänst: Postnord!!
Måste ange ett värde på innehållet, vilket var ett OEM-canvas. Så min fråga till expertisen här är:
Hur mycket kostar ett oem-canvas?