• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor levererade.
IMG_20220330_165219.jpg
Stylish och grattis @Caravelle33 👌👌
 
Inte första gången jag ser annonser där boetten är helt fel. Övriga bilder i annonsen ser legit ut, med bettariniboetten. Hur kan man göra en sån tabbe om man är en "Trusted seller"? 🤔
Screenshot_20220330_221906_com.chrono24.mobile.jpg
 
Jag och @oddface besökte Panerai boutiquen i London igår. Vi fick ett mycket trevligt bemötande och fick en visning av hela butiken. Faktum är att ingen av oss har blivit så trevligt bemötta i en butik tidigare!
9ACEF19A-DFC0-4509-B2BA-CCC4D8A98719.jpeg
Jag ska till London i jobbet om någon månad och tänkte besöka butiken, men fick inte ihop det tidsmässigt med vettiga flyg dit och hem så jag tänkte "hur kul kan det vara i en boutique liksom...". Så, tyst med er. :D
 
Jag ska till London i jobbet om någon månad och tänkte besöka butiken, men fick inte ihop det tidsmässigt med vettiga flyg dit och hem så jag tänkte "hur kul kan det vara i en boutique liksom...". Så, tyst med er. :D
Faktum är att Alberto i Londonbutiken är nog den trevligaste säljaren jag någonsin stött på!
 
Håller på med en reklamation hos Sveriges absolut sämsta tjänst: Postnord!!
Måste ange ett värde på innehållet, vilket var ett OEM-canvas. Så min fråga till expertisen här är:
Hur mycket kostar ett oem-canvas?
 
Håller på med en reklamation hos Sveriges absolut sämsta tjänst: Postnord!!
Måste ange ett värde på innehållet, vilket var ett OEM-canvas. Så min fråga till expertisen här är:
Hur mycket kostar ett oem-canvas?
Jaha, det här är ju ku*en!!
Har gjort en bytesaffär med @maximuspro gällande ett oem-canvas. Jag fick ett grönt, och skickade honom ett blått. För säkerhetsskull sa vi båda att vi kör spårbart, perfekt! Men va fan hjälper det när postnord är så värdelösa som de är!? Nu ska jag göra en reklamation online och behöver då givetvis ett kvitto som styrker värdet! Vilket jag givetvis inte har!! Någon fellow panerista som har ett att avvara, skanna, låna ut eller dylikt? Vore evigt tacksam 👏🏻 Om så är fallet kan väl någon vänlig själ dra ett pm?!
 
Tillbaka
Topp