• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som är sugen?
B0F2645C-33AC-4969-830F-C895496F8B17.png
Tror du han byter jämnt mot min 390? Jag har ju både OEM bund och julstrap att krydda på erbjudandet med
 
I Kobra Kai är det ok med ”heads up” innan försäljningar så jag hoppas så är fallet här också? Annars bara ta bort.
Kommer att imorgon lägga ut två stycken riktigt fina Zeugma klockväskor enligt nedan länk till försäljning på K&S Tillbehör imorgon, en ljusare och en mörkare. Dessa togs fram som en limited edition 2011 (120st tillverkade totalt) och om jag minns rätt var målgruppen då ffa Panerai samlare. Jag är förste/ende ägare av de två jag nu tänkte sälja pga sviktande klockintresse. Jag och väskorna finns i Stockholm.
Nu upplagda i K&S:
 

:bag:
 

:bag:
Inget nytt väl? Postades väl om det på Rolexforums för över ett år sen snart

Däremot tror jag att det var jag som uppmärksammade honom om bilden på p.9010 gen 2 :D

 
Han har den ute på C24 för 260’ så den är nästan 90’ billigare på Paneristi.com. Bilden visar priser på 172 som varit till salu senaste åren på forum. Hos handlare har dom legat på 14500$ och uppåt.
Edit. Många har sannolikt blivit sålda men ej markerats som sålda.
58351ED2-CED8-4926-9DE3-D94124677BE7.jpeg
Intressant.. Ja priset han har på C24 är bara löjligt.
Även 17k EUR är väl i högsta laget relativt sett, inte minst i relation till bilden som ju visar USD..
 

Undra om detta är något mer än att de kommer sälja begagnade Paneraier under watches & wonders
 
Var inne som sagt på Nymans i sthlm idag och killen som jobbar där ville inte visa mig en klocka utan att jag skulle visa min legitimation, detta har aldrig hänt mig på Krons. Är det normalt att de gör så hos Nymans?
 
Tillbaka
Topp