Ok, jag lämnade 183 i början på september och fick den i januari…Min 004 tog ~6 veckor till munchen och hem igen. Detta var nu efter nyår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, jag lämnade 183 i början på september och fick den i januari…Min 004 tog ~6 veckor till munchen och hem igen. Detta var nu efter nyår
Ok, jag lämnade 183 i början på september och fick den i januari…
…vilket får anses väldigt braMin 004 tog ~6 veckor till munchen och hem igen. Detta var nu efter nyår
…vilket får anses väldigt bra
Hur tjocka är de nya 44 subbarna? Tjockare än 1070?
Han är alltid sådan party pooper!
Har de varit på Youtube?!Har Panerai tagit paus från youtube?
Vitguld-260 och dito-261. "Made for the 25th anniversary of PaneraI AD Tarascio", var det nu kan tänkas vara ... öh, det är en person. Det var värst. Jag kräver att Panerai gör en PAM 888 Eng Tay edition eller något sådant då.Quiz time!
Ref?
![]()
Daaamn.. Har faktiskt varit nyfiken på vad de där rackarna kan tänkas betinga nu för tiden. Hade nog inte förväntat mig mindre..
Ligger ju en ute I USA, no 10/60, för bara 675.000kr.
Ligger ju en ute I USA, no 10/60, för bara 675.000kr.
Är ju inte ett rätt på den där tavlanKöp Panerai Radiomir Rattrapante på Chrono24
Upptäck Panerai Radiomir Rattrapante-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesschrono24.app
Köp Panerai Radiomir Rattrapante på Chrono24
Upptäck Panerai Radiomir Rattrapante-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesschrono24.app
Ja jeeeez vad har de utsatt den där stackaren för?? Och helt utan box och dokumentation också?Är ju inte ett rätt på den där tavlanFel visare, fel textfont och luminova?
Tavlan kanske bytts ut vid service![]()
Är ju inte ett rätt på den där tavlanFel visare, fel textfont och luminova?
Tavlan kanske bytts ut vid service![]()
Nu skall ni inte hänga upp er på detaljer. Den är ju billig!Ja jeeeez vad har de utsatt den där stackaren för?? Och helt utan box och dokumentation också?
Man undrar ju vilken clown som har ägt/är ansvarig för allt detta...
Bland det största waste jag har sett..
Nu skall ni inte hänga upp er på detaljer. Den är ju billig!
Den korta delen avgör vart spännet hamnar och den långa styr mer hur lång ”flärp” du vill ha.Är helt nybörjare när det gäller att välja band. Den långa och den korta sidan, är det någon regel man ska utgå ifrån? Jag har tex ett band som är 110x70. Kan jag ha en kombination på 110x65 för att få det lite kortare eller måste bandet vara symmetriskt dvs 105x65? Tacksam för svar
Så man kan kombinera de 2 delarna hur man vill?Den korta delen avgör vart spännet hamnar och den långa styr mer hur lång ”flärp” du vill ha.