Det gjorde du rätt i![]()
Ena sekunden vill jag ha en pre-v logo. Sen får jag helt plötsligt för mig att jag bara måste ha en 1055 asap.Rätt beslut!
Samtidigt vill jag inte sitta på 5 pannor.
Svänger snabbt. Behöver en detox känner jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gjorde du rätt i![]()
Ena sekunden vill jag ha en pre-v logo. Sen får jag helt plötsligt för mig att jag bara måste ha en 1055 asap.Rätt beslut!
Jag förstår inte varför du inte har en 1055 redan. Den är ju du.Ena sekunden vill jag ha en pre-v logo. Sen får jag helt plötsligt för mig att jag bara måste ha en 1055 asap.
Samtidigt vill jag inte sitta på 5 pannor.
Svänger snabbt. Behöver en detox känner jag.
Ja, alla säger ju det...Jag förstår inte varför du inte har en 1055 redan. Den är ju du.
Jag säger inte det, du vet vad jag tycker om 42orJa, alla säger ju det...
Redan hunnit ångra mig.. annons tillbakadragen
mvh confusedzcii
![]()
Den ser ut som en 684 på hans handleder dockKände mig som The Rock i några sekunder
![]()
![]()
Är det där? 1070 eller någon av 42orna?Kände mig som The Rock i några sekunder
![]()
![]()
1070 ! Nymans har fått in enÄr det där? 1070 eller någon av 42orna?
Fan! Frugan kommer hem i morgonbitti så jag hinner inte ner och prova. Var snäll så underbar som jag föreställer mig?1070 ! Nymans har fått in en
Varför åker DNA-pannor typ 372/422 ut medans massa andra nya modeller som är formade som typ rymdskepp in? Intressant strategi.
Ändå coolt när man blandar DNA och rymdskepp!Varför åker DNA-pannor typ 372/422 ut medans massa andra nya modeller som är formade som typ rymdskepp in? Intressant strategi.
Tackar alltid kul att gå till jobbet när man har @Palenkovich att prata Panna med
Wohoo!!Några sms senare.
![]()
Ser bra utNågra sms senare.
![]()
Stort grattis!Några sms senare.
![]()
Stort grattis! Men den svarta är ju tavlan felvänd i.Även den här skönheten landade idag, PAM24 med underbar tritium tavla. Tackar @Yoshiikee som överlåtit vårdnaden#favoritirepris
![]()
Och en gruppbild på dagens nykomlingar PAM 24 & 26
![]()
Grattis!Även den här skönheten landade idag, PAM24 med underbar tritium tavla. Tackar @Yoshiikee som överlåtit vårdnaden#favoritirepris
![]()
![]()
Stort grattis. Riktigt fina kap!Även den här skönheten landade idag, PAM24 med underbar tritium tavla. Tackar @Yoshiikee som överlåtit vårdnaden#favoritirepris
![]()
![]()
Grattis till den!! (Jag kanske ska börja sms:a mer och se om jag också får så fina klockor på armenNågra sms senare.
![]()
Snyyyygt!!Även den här skönheten landade idag, PAM24 med underbar tritium tavla. Tackar @Yoshiikee som överlåtit vårdnaden#favoritirepris
![]()
![]()