• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

A55AC2E9-3036-49A4-B278-7ABC739FD4C1.jpeg

Jakten på första pannan fortgår. Lutar åt 914 men finns mkt skoj! 😀
Kärlek!
 
Hur känner folk för pam01086? Har vi nån på forumet? Panerai peppen börjar smyga sig på och den ser riktigt trevlig och prisvärd ut 😀
 
Hur känner folk för pam01086? Har vi nån på forumet? Panerai peppen börjar smyga sig på och den ser riktigt trevlig och prisvärd ut 😀
Beror på vad du är ute efter. Vill du ha skruvat baklock och 300m så får du kika på 914 istället.

Men om snap-on caseback och 100m WR är OK för dig så är den svinbra :)
 
Det spelar inte så stor roll faktiskt, finns ju ett gäng fina på köp och sälj men om de ligger på samma pris ish som en ny base modell känns de nästan roligare och vara första ägare.
Det ligger en fin 118 ute på köp & sälj. Den är riktigt fin, det vet jag eftersom jag hade förmånen att umgås med den i 2 dygn
 
Skulle tro att de inte uppdaterat, de är minst sagt långsamma på att ändra.

Jag är ju intresserad av Radiomir och såg att de bla hade 380, 685, 687 och 721 på hemsidan, mailade och fick till svar att ingen av modellerna finns...
Dom är sanslöst slappa när det gäller deras hemsida. Även på Pre owned avdelningen. Känns inte speciellt 2022! Det är inte så svårt att uppdatera en hemsida
 
Tillbaka
Topp