Heinz
Silver
Stimmt! Sjukt snygg men ser av någon anledning väldigt stor ut på min handled, trots att andra 44mm har känts bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stimmt! Sjukt snygg men ser av någon anledning väldigt stor ut på min handled, trots att andra 44mm har känts bra.
Kärlek!![]()
Jakten på första pannan fortgår. Lutar åt 914 men finns mkt skoj!![]()
Får man fråga hur ”känslan” på bandet är? Gummiaktigt eller mer Plastigt?Var förbi Krons och plockade upp ett sporttech till 1279, blev riktigt bra tycker jag
![]()
![]()
Mycket mjukt på insidan och lite hårdare på utsidan. Skulle säga att utsidan känns mer som gummi än plast. Ett mycket bekvämt strap är det iallafall !Får man fråga hur ”känslan” på bandet är? Gummiaktigt eller mer Plastigt?
Hur blev dom?Påskbaket är igång
![]()
![]()
Över förväntan... som i och för sig inte var skyhögHur blev dom?
Beror på vad du är ute efter. Vill du ha skruvat baklock och 300m så får du kika på 914 istället.Hur känner folk för pam01086? Har vi nån på forumet? Panerai peppen börjar smyga sig på och den ser riktigt trevlig och prisvärd ut![]()
Vad finns det annars för kul instegs referenser? Som går att hitta till bra pris?Beror på vad du är ute efter. Vill du ha skruvat baklock och 300m så får du kika på 914 istället.
Men om snap-on caseback och 100m WR är OK för dig så är den svinbra![]()
Nytt eller går begagnat bra?Vad finns det annars för kul instegs referenser? Som går att hitta till bra pris?![]()
Det spelar inte så stor roll faktiskt, finns ju ett gäng fina på köp och sälj men om de ligger på samma pris ish som en ny base modell känns de nästan roligare och vara första ägare.Nytt eller går begagnat bra?
Det ligger en fin 118 ute på köp & sälj. Den är riktigt fin, det vet jag eftersom jag hade förmånen att umgås med den i 2 dygnDet spelar inte så stor roll faktiskt, finns ju ett gäng fina på köp och sälj men om de ligger på samma pris ish som en ny base modell känns de nästan roligare och vara första ägare.
Finns väldigt många fina modeller!Det spelar inte så stor roll faktiskt, finns ju ett gäng fina på köp och sälj men om de ligger på samma pris ish som en ny base modell känns de nästan roligare och vara första ägare.
Har lagt upp annonser på båda dessa för att sedan ångra migDet ligger en fin 118 ute på köp & sälj. Den är riktigt fin, det vet jag eftersom jag hade förmånen att umgås med den i 2 dygn
Skulle tro att de inte uppdaterat, de är minst sagt långsamma på att ändra.Intressant att Nymans listar både 372 och 422 på hemsidan.
Dom är sanslöst slappa när det gäller deras hemsida. Även på Pre owned avdelningen. Känns inte speciellt 2022! Det är inte så svårt att uppdatera en hemsidaSkulle tro att de inte uppdaterat, de är minst sagt långsamma på att ändra.
Jag är ju intresserad av Radiomir och såg att de bla hade 380, 685, 687 och 721 på hemsidan, mailade och fick till svar att ingen av modellerna finns...
Kikat på den där titanen på köp och sälj, ruggigt fin!Har lagt upp annonser på båda dessa för att sedan ångra mig
Men att mitt psykiska välbefinnande inte är helt 100 är ju ingen nyhet
![]()
Den kan du inte gå fel med, titan är helt underbartKikat på den där titanen på köp och sälj, ruggigt fin!
Intressant att Nymans listar både 372 och 422 på hemsidan.
JeppÄr det tack och adjö även för 422?![]()
Redan hunnit ångra mig.. annons tillbakadragenDen kan du inte gå fel med, titan är helt underbart![]()
Det gjorde du rätt iRedan hunnit ångra mig.. annons tillbakadragen
mvh confusedzcii
![]()
Rätt beslut!Redan hunnit ångra mig.. annons tillbakadragen
mvh confusedzcii
![]()