Även den här skönheten landade idag, PAM24 med underbar tritium tavla. Tackar @Yoshiikee som överlåtit vårdnaden#favoritirepris
![]()
Och en gruppbild på dagens nykomlingar PAM 24 & 26
![]()
ett jäkla pangex den dära 024an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Även den här skönheten landade idag, PAM24 med underbar tritium tavla. Tackar @Yoshiikee som överlåtit vårdnaden#favoritirepris
![]()
![]()
Sjukt skön duoÄven den här skönheten landade idag, PAM24 med underbar tritium tavla. Tackar @Yoshiikee som överlåtit vårdnaden#favoritirepris
![]()
![]()
Några sms senare.
![]()
![]()
![]()
Några sms senare.
![]()
Snyggt bytt, grattis båda!
Var det en 1055?
Yes. :-(Var det en 1055?
Damn! Det var rätt bra pris också...Yes. :-(
Jag beklagar!
Verkligen! Skrev så fort jag fick upp notification på C24. Kände på mig att jag var för seg.Tråkigt, synd på en så ball klocka
![]()
Grattis!Eng Tay (för er som inte vet är Eng en av de absolut största Paneraisamlarna i världen, en mycket välkänd medlem av det internationella Paneristicommunityt och också en framstående konstnär boendes i New York) och Piotr Ma har gjort en fantastisk insats för ukrainska barn som flytt till Polen. Piotr är involverad i att ta hand om barnen medan Eng i sina gömmor har hittat några prints på 201a resp. 360. Dessa lades ut till försäljning och intäkterna har oavkortat gått till omhändertagandet av dessa 40-talet barn.
Idag kom äntligen min print som dessutom ackompanjerades av en bonusprint som Eng skickade med
![]()
Här är Youtube-versionerna.Förmodligen jag som är sen på bollen här. Men vår kära José har medverkat i en podcast där han mer eller mindre går igenom hela Panerais historia. Nästan 5h av lyssning
![]()
Lyssnade på båda för några veckor sen. Väldigt intressant faktiskt, även om han i princip bara sammanfattar sina artiklar.Förmodligen jag som är sen på bollen här. Men vår kära José har medverkat i en podcast där han mer eller mindre går igenom hela Panerais historia. Nästan 5h av lyssning
![]()
Jag var och kollade på den 3/3 men passade![]()
Panerai Tourbillon
boberggrenur.com
Skynda, fynda?