• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur kommer det sig att två klockor med samma referens kan se såpass olika ut på bild? Missar jag något?
0524755F-84EF-453F-B284-1E1C6C86D422.png
Lite oklart varför länken ser ut att vara på typ ryska när klockan säls i Köpenhamn
 
För de som missat är flippzcii tilbaka för 100:e gången


Tar gärna annan Panerai i inbyte, beroende på modell såklart :)
 
Public Service Announcement
Panerai-GTG på G om 2 veckor, närmare bestämt den 19/5 18:00 på en trevlig plats i Stockholms innerstad där man kan äta mat. Kila in i GTG-tråden här och anmäl att ni kommer. Har ni inte varit med förut, så behöver någon pålitlig människa som har varit med eller som vi känner på något vis gå i god för er.
 
Satt och kollade lite på 390 bara för mitt eget höga nöjes skull. Enligt watchbase så producerades den 2011-2013? Jag trodde den bara gjordes i N serie?
Hittade dessa bilder på baksidor
Så här skall den väl se ut
F2155A26-74C7-4B57-A18A-AE3FFC834CC4.png
Varför ser denna ut såhär? Är det en servicebakboett? Utbytt vid service?
9EB4131A-FBB0-46F9-A02B-58F36BB09DEA.png
 
Satt och kollade lite på 390 bara för mitt eget höga nöjes skull. Enligt watchbase så producerades den 2011-2013? Jag trodde den bara gjordes i N serie?
Hittade dessa bilder på baksidor
Så här skall den väl se ut
F2155A26-74C7-4B57-A18A-AE3FFC834CC4.png
Varför ser denna ut såhär? Är det en servicebakboett? Utbytt vid service?
9EB4131A-FBB0-46F9-A02B-58F36BB09DEA.png
Min gissning är att den andra är en renderad bild ?
 
Satt och kollade lite på 390 bara för mitt eget höga nöjes skull. Enligt watchbase så producerades den 2011-2013? Jag trodde den bara gjordes i N serie?
Hittade dessa bilder på baksidor
Så här skall den väl se ut
F2155A26-74C7-4B57-A18A-AE3FFC834CC4.png
Varför ser denna ut såhär? Är det en servicebakboett? Utbytt vid service?
9EB4131A-FBB0-46F9-A02B-58F36BB09DEA.png

Nollorna är nog en dead give away att den inte är en producerad bakboett, utan som @azcii säger- dataimaginerad
 
Alltså @Burnman vad håller du på med?

 
Alltså @Burnman vad håller du på med?

Jag vet inte 😳
Känner att jag typ måste ha en vit submersible. Samtidigt bygger jag pool som fullständigt ruinerar mig så jag kan inte köpa en sub om inte 390:n ryker först. Det eller skita i att färdigställa poolen. Men då drar nog frugan med ungarna
 
Jag vet inte 😳
Känner att jag typ måste ha en vit submersible. Samtidigt bygger jag pool som fullständigt ruinerar mig så jag kan inte köpa en sub om inte 390:n ryker först. Det eller skita i att färdigställa poolen. Men då drar nog frugan med ungarna
Continue. You have my permission.
 
Tillbaka
Topp