D
Deleted member 37779
Guest
Klockan är falsk, det är för många röda flaggor bara i hur den ser ut för att den ska vara äkta tyvärr. När du sedan kollar äktheten på Nymans, som du skrev det, vilket de inte gör, så var det ännu en röd flagga för oss. Och Leben gav dig en väg ut, som jag gissar att du inte tog, och det var ännu en röd flagga. Men, kommunikation på Internet kan vara knepigt och jag friar hellre än fäller. Så, vad du ska göra är att häva köpet med säljaren omedelbums. Vill du göra det här forumet mindre fientligt samtidigt, så kan du börja lyssna på oss istället för att slå ifrån dig och kalla oss hobbyproffs (ah, se, ännu en röd flagga där).
Har kontaktat säljaren och precis fått godkänt att göra en retur av köpet. Något man kan göra åt tradera som publicerar sånna annonser?Klockan är falsk, det är för många röda flaggor bara i hur den ser ut för att den ska vara äkta tyvärr. När du sedan kollar äktheten på Nymans, som du skrev det, vilket de inte gör, så var det ännu en röd flagga för oss. Och Leben gav dig en väg ut, som jag gissar att du inte tog, och det var ännu en röd flagga. Men, kommunikation på Internet kan vara knepigt och jag friar hellre än fäller. Så, vad du ska göra är att häva köpet med säljaren omedelbums. Vill du göra det här forumet mindre fientligt samtidigt, så kan du börja lyssna på oss istället för att slå ifrån dig och kalla oss hobbyproffs (ah, se, ännu en röd flagga där).