Tror även det "vanliga" i 22/20 skulle bli svinbra!Borde väl flyga på en vit 42mm submersible?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror även det "vanliga" i 22/20 skulle bli svinbra!Borde väl flyga på en vit 42mm submersible?
Absolut!Borde väl flyga på en vit 42mm submersible?
Kan bara instämma. Det funkar kanon! Ps. När man har fyllt 50 får man kosta på sig fotvård!Tror även det "vanliga" i 22/20 skulle bli svinbra!
Fanns tyvärr inte hemmaTror även det "vanliga" i 22/20 skulle bli svinbra!
Borde väl flyga på en vit 42mm submersible?
posta bild när det sitter på, söker samma till en äldre panna. vart hittade du det?Borde väl flyga på en vit 42mm submersible?
bästa modellen med carbon modellerna,Skål, idag igen...
bästa modellen med carbon modellerna,
Men du kommenterade en 233...
Men du kommenterade en 233...
Hade du skrivit som du gjorde nu så hade man förstått. Förstod inte heller vad du menade innanJag vet, jag skrev att din 233.a var den bästa modellen tillsammans med carbon modellerna. För mig är dem på samma nivå, eller snarare "vill ha"nivå
Hade du skrivit som du gjorde nu så hade man förstått. Förstod inte heller vad du menade innan
Alla fattar ju 233 levelNej såg nu att det var lite konstigt skrivet.
Det är en hel del av banden som ändrat karaktär sedan dess så jag är tveksam till att du hittar något som är som originalet. Men vad vet jag...Är det någon som vet om detta är "originalbandet" som kom på PAM183? https://www.panerai.com/nl/en/accessories/straps-and-bracelets/mx001dnb.html
Jag är på jakt efter en 183:a. Vill helst ha en såsom den såldes back in the days. Många verkar fått sina band utbytte eller så är de i taskigt skick, så jag funderar lite på om jag bara kan komplettera med bandet sidan om och istället fokusera på att hitta en klocka från rätt säljare i bra skick?
EDIT: efter att farbror fått i sig sin första kopp kaffe & satt på glasögonen så ser jag att det inte är originalbandet som vi säger i Skåne..."mög osså..."
Jag vet, jag skrev att din 233.a var den bästa modellen tillsammans med carbon modellerna. För mig är dem på samma nivå, eller snarare "vill ha"nivå
Farsan visste inte vad en Panerai är. Men god var den.Självklart att @Caravelle33 ska ha en Panerai-tårta när han fyller 50! (Något så där Panerai, klock-tårta åtminstone)
Grattis gubben!
Hur gammal är den?Hämtade just min BMG på Krons efter full service. Rotorn började låta och jag lämnade in den. 8 års garanti var det va? Gratis blev det. Nu kör jag dubbelpipigt hem.
Den är från 2019 (V-serie).Hur gammal är den?
Fanns i lager på Krons.posta bild när det sitter på, söker samma till en äldre panna. vart hittade du det?