• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det ger dessvärre inget. Hade en klocka reggad där och när jag sålde den testade den nya köparen att regga den vilket gick prima. Den fanns dock kvar i min portfölj också utan något direkt felmeddelande heller. Kan två st ha samma klocka i sin ”portfölj” kan säkert 1000 pers ha det också

Håller med @metamorfos skitsystem och lätt fixat egentlige . Bara en reggad klocka/serienr, andra blir nekad. Medföljer ju såklart problem, att ägare som säljer den måste avregga den.
 
Instämmer i det är dags att komma vidare…
Lite annorlunda arbetsdag idag då förmiddagen blev att spela på en begravning i Lysekil. Ingen panna fick följa med på den utflykten - därför känns det extra gott att få på sig 422an till pannkaksstekandet. 😎

A3B78043-D3EF-4BF2-AE7E-78C5331E4679.jpeg
 
Ett annat ämne/kort fråga: Carbotech. Är det bara jag som helt fastnat för detta (egentligen på tok för satsiga) material? Har börjat sukta efter en carbotechPAM men prisnivån har tyvärr varit för hög. Fanns en otroligt fin GMT (42mm!) till salu för ett tag sen men tror den var uppe kring nästan 90k...

Vad skulle vara billigaste modellen att jaga om man vill testa carbotech?
 
Ett annat ämne/kort fråga: Carbotech. Är det bara jag som helt fastnat för detta (egentligen på tok för satsiga) material? Har börjat sukta efter en carbotechPAM men prisnivån har tyvärr varit för hög. Fanns en otroligt fin GMT (42mm!) till salu för ett tag sen men tror den var uppe kring nästan 90k...

Vad skulle vara billigaste modellen att jaga om man vill testa carbotech?

Carbotech är hiskeligt dyrt, på samtliga modeller. Nu chansar jag, men 661 känns som den vore billigast i skaran?

Noll bevis, bara magkänsla
 
Ett annat ämne/kort fråga: Carbotech. Är det bara jag som helt fastnat för detta (egentligen på tok för satsiga) material? Har börjat sukta efter en carbotechPAM men prisnivån har tyvärr varit för hög. Fanns en otroligt fin GMT (42mm!) till salu för ett tag sen men tror den var uppe kring nästan 90k...

Vad skulle vara billigaste modellen att jaga om man vill testa carbotech?
Exakt, 661 eller 1661 är nog billigast om du inte hittar en 616 för halva priset på tradera (förlåt med det var en smashboll) :)

42an du såg tidigare på k&s var i titan med kolfiber endast i glasringen, @azcii s gamla
 
Ett annat ämne/kort fråga: Carbotech. Är det bara jag som helt fastnat för detta (egentligen på tok för satsiga) material? Har börjat sukta efter en carbotechPAM men prisnivån har tyvärr varit för hög. Fanns en otroligt fin GMT (42mm!) till salu för ett tag sen men tror den var uppe kring nästan 90k...

Vad skulle vara billigaste modellen att jaga om man vill testa carbotech?

Denna kanske kan vara något?
 
Har nu mailat EMEA-chefen och frågat. Detta måste klargöras! :D:eek:

Sen vet man aldrig vad som är officiellt eller inte osv…
Jag misstänker att det var en liten groda som kom ut lite tidigt :D
Nu vet jag inte ägarhierarkin i Panerai, men kan Watches of Switzerland ligga bakom? De har ju öppnat Breitling, öppnar Omega i år, Tag Heuer kommer också få en boutique i sthlm
 
Tillbaka
Topp