Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har du rätt i.Najj
”Jakten” går vidare
795 var inte fel heller
Due finns ju , men annars NejHar det någonsin funnits en sub/lumi i 42 med sandwich utan datum?
Är aldrig helt överens med datum på klockor
Existerar inte Paneraisub utan datum.. Ej heller sandwich bortsett från någon enstaka dyr specialare om jag inte missminner mig..Har det någonsin funnits en sub/lumi i 42 med sandwich utan datum?
Är aldrig helt överens med datum på klockor
Existerar inte Paneraisub utan datum.. Ej heller sandwich bortsett från någon enstaka dyr specialare om jag inte missminner mig..
Fast den är inte direkt 42mm.Jo en finns vad jag vet utan datum - 225
5mm hit och ditFast den är inte direkt 42mm.
Mm sant, Slytechen saknar..Jo en finns vad jag vet utan datum - 225
Fast den är inte direkt 42mm.
Du behöver läsa hela tråden, inte bara svara Palle direkt.Sub ändå
Sandwich dial för PAM510, har sett bilder på att denna model med Sandwich dial men är svårt att hitta några till salu. Någon som sitter på lite info kring vilka varianter som gjordes med sandwich dial? Tänker om det bara vara vissa årtal som körde med det m. Tacksam för svar
Nymans eller Krons har samma ägare, utbudet varierar med vad som sålts och kommit in nyttHej Nikke heter jag,
Och kanske blivande Panerai ägare, är old Anonimo kille i hjärtat men finns plats för fler
Vilken AD har bästa utbudet av Panerai i Sthlm ?
Mvh Nikke
Tack för detta, hur är det på Luxury watches?Nymans eller Krons har samma ägare, utbudet varierar med vad som sålts och kommit in nytt
De brukar ha runt 3-4 exemplar inne.Tack för detta, hur är det på Luxury watches?
Skillnaden på de där två är väl lysmasse/indexfärg vill jag minnas.Är lite sugen på Luminor Marin 42mm
en fråga ang referens: det finns bla PAM02392 samt 01392. Är skillnaden safirglaset på baksidan?
Ok!Skillnaden på de där två är väl lysmasse/indexfärg vill jag minnas.
Glasbaksida tror jag både finns och inte finns på 1392.
Alltså. Panerai har verkligen snurrat till det själva på sistone. Så vi är alla snurriga.Ok!
Lite snurrigt med alla referenser men man lär sig allteftersom
Det verkar finnas i blått, svart och bruntHej!
Google ger mig inte det jag vill ha och Panerais bandväljarsajt hatar mobilvyer. Där har ni en del av svaret och nu kommer frågan.
Finns det gummiband till pam372 dvs 26Mm som inte ser moderna ut dvs inte till subben?
Detta i 26mm vill jag ha (bandet på bilden har inte skrivit brevet)
Välkommen!Första posten i denna tråd
Första posten i denna tråd
Snyggt!! Grattis och välkommen!Första posten i denna tråd
Välkommen!Första posten i denna tråd
Tack för det. Krons pannexpert menade att de inte fanns. Är det pannerais sajt det därDet verkar finnas i blått, svart och brunt
Ja skärmklipp från Panerai.comTack för det. Krons pannexpert menade att de inte fanns. Är det pannerais sajt det där