• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sandwich dial för PAM510, har sett bilder på att denna model med Sandwich dial men är svårt att hitta några till salu. Någon som sitter på lite info kring vilka varianter som gjordes med sandwich dial? Tänker om det bara vara vissa årtal som körde med det m. Tacksam för svar
 
Sandwich dial för PAM510, har sett bilder på att denna model med Sandwich dial men är svårt att hitta några till salu. Någon som sitter på lite info kring vilka varianter som gjordes med sandwich dial? Tänker om det bara vara vissa årtal som körde med det m. Tacksam för svar

Finns i båda som du säger - och det är klassiskt panerai att byta mitt i men behålla samma referensnummer. Sandwich finns i P och Q serierna, och painted från R serien och framåt. I årtal borde det bli P-Q till 2015 och R efter 2015.
 
Hej Nikke heter jag,

Och kanske blivande Panerai ägare, är old Anonimo kille i hjärtat men finns plats för fler 😊
Vilken AD har bästa utbudet av Panerai i Sthlm ?

Mvh Nikke
 
Är lite sugen på Luminor Marin 42mm
en fråga ang referens: det finns bla PAM02392 samt 01392. Är skillnaden safirglaset på baksidan?
 
Hej!
Google ger mig inte det jag vill ha och Panerais bandväljarsajt hatar mobilvyer. Där har ni en del av svaret och nu kommer frågan.

Finns det gummiband till pam372 dvs 26Mm som inte ser moderna ut dvs inte till subben?

Detta i 26mm vill jag ha (bandet på bilden har inte skrivit brevet)
C47AA9E8-0843-4354-AC37-AD462CFA5F9F.jpeg
 
Tillbaka
Topp