• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Första posten i denna tråd :)
AF26CBC4-3A36-4C64-BCA6-8D3BB1493AB8.jpeg
Välkommen till dig och din snygga kompis!

(alltså jag menar klockan, så att det inte uppstår några konstiga missförstånd...)
 
Måste upp till huvudstaden och känner att kanske man ska skaffa sig en Panerai igen.

Ska hämta ut annat hos AD men tänkte att någon Panna för mellan 50-65 kanske också ska få slinka med.

Vad har jag för options?

Någon Base variant gissar jag?
 
Måste upp till huvudstaden och känner att kanske man ska skaffa sig en Panerai igen.

Ska hämta ut annat hos AD men tänkte att någon Panna för mellan 50-65 kanske också ska få slinka med.

Vad har jag för options?

Någon Base variant gissar jag?

1334 eller 1335 kanske? Om de hunnit komma in...
 
914 eller 915 tycker jag låter som en träff
Mmm, 914 kan funka. Tänkte att denna gången ska det vara så ”enkelt” och basis som möjligt. Riktigt beater liksom.
1334 eller 1335 kanske? Om de hunnit komma in...

Härliga tavlor, har aldrig haft Radiomir, gillar ej wirelugs :)

Är öppen för bra begagnat från folk här också. Jag är relativt ok att göra affärer med. Är i Stockholm några timmar på fredag.
 
Mmm, 914 kan funka. Tänkte att denna gången ska det vara så ”enkelt” och basis som möjligt. Riktigt beater liksom.


Härliga tavlor, har aldrig haft Radiomir, gillar ej wirelugs :)

Är öppen för bra begagnat från folk här också. Jag är relativt ok att göra affärer med. Är i Stockholm några timmar på fredag.
Alltså, punkt 2 och 3 tar ut varandra :D :D
 
Om någon i den här tråden inte läser i Nyheter och har missat...


Jag postar mest för att JMP säger lite fler saker än bara nyheten.
 
Det enda vi vet är att de inte är kvar på hemsidan OCH att det inte presenterades några nya på den hemliga sessionen vi var på på Pday. Det som presenterades var "vanliga" Radiomirs i olika former.
Hua. Måste hugga en innan det är för sent mao.

Hur var det med den där 45mm sandwich-radiomir 1938 ni fick se, lik 720?
 
Mmm, 914 kan funka. Tänkte att denna gången ska det vara så ”enkelt” och basis som möjligt. Riktigt beater liksom.


Härliga tavlor, har aldrig haft Radiomir, gillar ej wirelugs :)

Är öppen för bra begagnat från folk här också. Jag är relativt ok att göra affärer med. Är i Stockholm några timmar på fredag.
Om du är öppen för beg tycker jag du verkligen ska klippa 390:n på ks! Bettarini, base, guldvisare, 44mm. Så bra det blir i den storleken imho
 
Luminor Marina 44mm vs 42mm stor skillnad ? någon som har eller haft båda?
Ja. Stor skillnad om vi pratar de med automatic på tavlan, men 44mm manuell bärs mittemellan och är ofta det bästa valet för god passform.

Tillägg, förutom @azcii s bra submersible-inlägg, är att 44mm auto på länk bärs ungefär som 47mm manuell luminor, I alla fall i längd, men 42mm på länk bärs som 44mm manuell. Typ.

😁
 
Tillbaka
Topp