Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska du ut och tigga godis
Japp, behöver pengarna till pannor..Ska du ut och tigga godis![]()
Tackar!Grattis på födelsedagen @VanDusen!
För mig - base is ace.På tal om ingenting - 111 eller 112?
På tal om ingenting - 111 eller 112?
Den är schyst men intresset är inte på topp. Eventuellt snart i en annan del av forumet.
![]()
Hos vem? Har också misslyckats med våra svenska AD's.Efter flera försök att få tag i grönt gummi hos AD här i Sverige så har jag äntligen lyckats i Tyskland istället.
Hur svårt kan det vara? @Caravelle33 var till och med schysst nog att gå in och fråga åt mig utan att lyckas.
Vet inte, men kan kolla. Det var en släkting som köpte det åt mig.Hos vem? Har också misslyckats med våra svenska AD's.
Wempe Kurfürstendamm är också grymma!@zippan det var hos Wempe i frankfurt. Superbra service tydligen![]()
Varför i hela friden säljer man sånt på Kaplans?Finns ett blått och ett grönt 24mm gummi på Kaplans auktioner den 1 december.
![]()
Panerai, Klocktillbehör - Varunummer 1 881 268
GUMMIBAND, för Panerai, bredd 24/22 mm, blått.www.kaplans.se
![]()
Panerai, Klocktillbehör - Varunummer 1 881 269
GUMMIBAND, till Panerai, bredd 24/22 mm, grön.www.kaplans.se
Varför i hela friden säljer man sånt på Kaplans?
Sannolikt har väl någon lämnat in en klocka med flera band till försäljning och Kaplans har delat upp artiklarna för bättre förtjänstVarför i hela friden säljer man sånt på Kaplans?
Aaaah.Sannolikt har väl någon lämnat in en klocka med flera band till försäljning och Kaplans har delat upp artiklarna för bättre förtjänst
Trodde det var en IWC i dom!Sitter tydligen Panerai i MB E63 Pickup truck.
![]()