D3t gjorde det tidigareTrodde det var en IWC i dom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
D3t gjorde det tidigareTrodde det var en IWC i dom!
Jag håller med @NorrlandJag villhöver en ny panna. Har kommit fram till 44mm, luminor och utan datum. Det står nu mellan 1086, 000 och 390
Vad säger experterna, för- och nackdelar?
Jag villhöver en ny panna. Har kommit fram till 44mm, luminor och utan datum. Det står nu mellan 1086, 000 och 390
Jag villhöver en ny panna. Har kommit fram till 44mm, luminor och utan datum. Det står nu mellan 1086, 000 och 390
Riktigt bra, blir sugen igen varje gång jag ser denKan 590 vara ett alternativ?
Bild: watchaddict67
Har nytt spännande på ingång (uppdaterar senare i veckan) så min pam111 ska lämna. Dra iväg ett pm om det är av intresse.Jag villhöver en ny panna. Har kommit fram till 44mm, luminor och utan datum. Det står nu mellan 1086, 000 och 390
111 är grym! Men jag är partisk iofs.Jaha, detta blev jag inte klokare av... Finns för många jag vill prova
Jag är på din linje, hade svårt för det blå bandet till både 1074 och 671.Gillade det bruna gummit bäst till 671 men vet inte om det finns i 22mm.Det här med att matcha tavla och band verkar ganska trendigt men jag vetifan... Är det inte trevligare att ha något som kompletterar eller låter tavlan ha huvudrollen? Jag har knappt använt mitt oem till miniblånzon men tänkte ge det en chans.
1086 har jag nästan köpt flera gånger, men "snapback" har satt stopp varje gång. Även om 100m är mer än tillräckligt så känns det snålt och fel att det inte är skruvat på en panna.Jag villhöver en ny panna. Har kommit fram till 44mm, luminor och utan datum. Det står nu mellan 1086, 000 och 390
Har ett brunt horus som jag också tycker flyger. Generellt sätt så tycker jag att glädjen med att byta o testa olika straps dör ut lite på pannor med "färgglad" tavla. En stålpanna med svart/grå tavla går att vatiera i oändlighet och passar med allt. En bronzo är bra mycket svårareJag är på din linje, hade svårt för det blå bandet till både 1074 och 671.Gillade det bruna gummit bäst till 671 men vet inte om det finns i 22mm.
Snyggt fångat! GrattisFör två år sedan fick jag upp ögonen för Panerai. Det började lite försiktigt med en 512, som ganska snabbt fick lämna till förmån för 000. Efter det kom en pvdad 000, sen 590 och sist men inte minst en 111. Men det var något annat jag alltid ville ha, nämligen:
Jo, en 233 såklart. ÄLSKAR hur förvrängd tavlan blir i vissa vinklar, och hur visarna fångar ljuset. 44mm är max för mig, så detta är så nära perfektion jag kommer.
Den är underbart fin, glaset, silvervisarna, Dot, bra verk mm mm nästan perfekt Kul att den landade hos dig till slut, liten omväg men den kom fram. Grattis!För två år sedan fick jag upp ögonen för Panerai. Det började lite försiktigt med en 512, som ganska snabbt fick lämna till förmån för 000. Efter det kom en pvdad 000, sen 590 och sist men inte minst en 111. Men det var något annat jag alltid ville ha, nämligen:
Jo, en 233 såklart. ÄLSKAR hur förvrängd tavlan blir i vissa vinklar, och hur visarna fångar ljuset. 44mm är max för mig, så detta är så nära perfektion jag kommer.
Sjukt bra! Stort grattis!För två år sedan fick jag upp ögonen för Panerai. Det började lite försiktigt med en 512, som ganska snabbt fick lämna till förmån för 000. Efter det kom en pvdad 000, sen 590 och sist men inte minst en 111. Men det var något annat jag alltid ville ha, nämligen:
Grymt bra, stort grattis, dot dialFör två år sedan fick jag upp ögonen för Panerai. Det började lite försiktigt med en 512, som ganska snabbt fick lämna till förmån för 000. Efter det kom en pvdad 000, sen 590 och sist men inte minst en 111. Men det var något annat jag alltid ville ha, nämligen:
Mycket braFör två år sedan fick jag upp ögonen för Panerai. Det började lite försiktigt med en 512, som ganska snabbt fick lämna till förmån för 000. Efter det kom en pvdad 000, sen 590 och sist men inte minst en 111. Men det var något annat jag alltid ville ha, nämligen:
Grymt bra, gratulerar!För två år sedan fick jag upp ögonen för Panerai. Det började lite försiktigt med en 512, som ganska snabbt fick lämna till förmån för 000. Efter det kom en pvdad 000, sen 590 och sist men inte minst en 111. Men det var något annat jag alltid ville ha, nämligen:
För två år sedan fick jag upp ögonen för Panerai. Det började lite försiktigt med en 512, som ganska snabbt fick lämna till förmån för 000. Efter det kom en pvdad 000, sen 590 och sist men inte minst en 111. Men det var något annat jag alltid ville ha, nämligen:
Uhm ... okej ... uhm ... jo, det var trevligt!Jag har precis haft @mårt på besök. Både han och 690 är ju snuskigt bra!
Härligt, grattis!!För två år sedan fick jag upp ögonen för Panerai. Det började lite försiktigt med en 512, som ganska snabbt fick lämna till förmån för 000. Efter det kom en pvdad 000, sen 590 och sist men inte minst en 111. Men det var något annat jag alltid ville ha, nämligen:
Stort grattis!För två år sedan fick jag upp ögonen för Panerai. Det började lite försiktigt med en 512, som ganska snabbt fick lämna till förmån för 000. Efter det kom en pvdad 000, sen 590 och sist men inte minst en 111. Men det var något annat jag alltid ville ha, nämligen:
12 veckors väntetid för service, eta-verk, Nymans Sthlm. Normalt?
Tog 9 veckor, den har varit nere i Tyskland hos Richemont. Nymans tog även 500(!) för rekad frakt tillbaka till mig.Ja, har en inne nu. Gått 8 veckor, prognos var 12.