Snyggt, gratulerar!Ok
Nu kom den…………..
Så J####vla nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, gratulerar!Ok
Nu kom den…………..
Så J####vla nöjd
RIP Simona di Stefano som gått bort i sjukdom, mkt uppskattad strapmaker sen årtionden med butik och ateljé i Florens. En sann Paneristi som kommer att vara saknad av många...
Ni som har ett av hennes Straps, montera och skicka upp en bild
Jag såg det för ett tag sen och försökte lista ut om det var någon skillnad, men misslyckades.Har vi pratat om att den här heter 2305 numera?
PAM02305 - Submersible - 47mm
Submersible - 47mm, PAM02305 Automatic mechanical, P.9010 calibre Brushed titanium with polished edges. Anti - clockwise rotating bezel with graduated scale, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Den ser lite fejk ut, tycker jag.Ibland får trofén komma fram
@azcii vi kanske ska jämföra med de två andra Paner-eye som finns däruteDen ser lite fejk ut, tycker jag.
Du har avslöjat mig.. beställde den på wish förra veckan@azcii vi kanske ska jämföra med de två andra Paner-eye som finns därute
Snyggt!
Snart en månad tillsammans med den här och det är inte mycket annat som suttit på handleden sen dess
Joking aside - snygg ny avatar. Jag borde byta till något mer jag (har inga mortdial längre och är inte sugen heller).Du har avslöjat mig.. beställde den på wish förra veckan
Ibland får trofén komma fram
Jag råkar ha en bild på alla 3 vinnarna tillsammans!@azcii vi kanske ska jämföra med de två andra Paner-eye som finns därute
Du har ju en rätt cool bild på Panerai.comJoking aside - snygg ny avatar. Jag borde byta till något mer jag (har inga mortdial längre och är inte sugen heller).
Du har ju en rätt cool bild på Panerai.com
Snyggt killen till höger har matchat sin 911 till den gröna kavajenJag råkar ha en bild på alla 3 vinnarna tillsammans!
Snyggt killen till höger har matchat sin 911 till den gröna kavajen
Måste vara tokig i grönt den karln…
Som om han vunnit någon golftävling liksom…Måste vara tokig i grönt den karln…
Fifth element is the shit. Are we green?Hade hoppats på någon hulk-variant, but you do you boo
@threehandspixSom om han vunnit någon golftävling liksom…
Vem var det som klippte årets eye?
Följer han sen tidigare. Trodde först det var Erwan tills för något år sedan
Såg det med …gick trä på utan att ta av spännet…tur gummi är töjbartKeepern på mittenbandet sitter fel
Steffos låda för duga tills vidare som förvaring. Går det köpa extra bandbytar verktyg?
Steffos låda för duga tills vidare som förvaring. Går det köpa extra bandbytar verktyg?