• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Om du ska ha mer förvaring har du @oddface, här med min samling och beroende

A52713D9-F74F-4CE8-BE3E-1405BE93B522.jpeg
Yes vi har dialog ang ☺️
Grym samling band 👌🏻
 
@Hebbe lajkade den här nyss och påminde mig om saker som hände tidigt i min Panerai-resa. :D Tack.

Vi snackar 2016.


Idag var jag på Nymans. Fick ett galet bra bemötande, gjorde en bra affär och gick därifrån med önskedrömmen PAM630 på ett Assolutamente ...

SJp9ozX.jpg

Stort tack för att jag fick ge er mina pengar! :)
 
Haha! Har ett uppdrag o läsa ifatt så att säga. Hur gick det för din 630 sen? Har inte hunnit läsa igenom alla 2000+ sidor ännu ….
👌🏻☺️
Först fastnade den och min arm i en järndörr och sen såldes den (lätt chipped) och byttes först mot en 655 och sen mot min 602. 😁

Just i afton testar jag vitt på vitt. Inte riktigt jag men när man ska vara helt vitklädd på maskerad om ett par veckor och vill bära klocka så...
 

Bilagor

  • 7C8751A0-8223-4CD4-B6FB-D5DC6B61EB39.jpeg
    7C8751A0-8223-4CD4-B6FB-D5DC6B61EB39.jpeg
    303.7 KB · Visningar: 12
Segt ändå. Antar när man servar klockor att de inte gör något med klockan förens det är dags i planeringen. 80% av tiden ligger säkert klockan o väntar liksom?
Borde man inte kunna boka en tid när det är dags att serva likt service av bilen?
Precis. Det vore något, så är klockan bara borta någon vecka då de kör tester på gång och kraftreserv.
 
Tillbaka
Topp