Tänkte mest på de där plast pennornaJa, det kan du. Skruvmejslar kan du köpa av bergeon bla, och ja allt annat också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte mest på de där plast pennornaJa, det kan du. Skruvmejslar kan du köpa av bergeon bla, och ja allt annat också
Yes vi har dialog ang
I see! Spontant, bergeon borde ha allt- de server hela klockindustrinTänkte mest på de där plast pennorna
Går att ersätta med en tändsticka, tandpetare, penna osvTänkte mest på de där plast pennorna
Jovisst…just tandpetare har ju hänt ett par ggr kommit väl till pass .Går att ersätta med en tändsticka, tandpetare, penna osv
Går att ersätta med en tändsticka, tandpetare, penna osv
Börjar bli för mycket band här också .. visserligen sen 2014 men ändåSteffos låda för duga tills vidare som förvaring. Går det köpa extra bandbytar verktyg?
Börjar bli för mycket band här också .. visserligen sen 2014 men ändå
Men blivit fryspåsar nu på slutet, behöver fler cigarrlådor.
Nej, vem är det?Har du hört om oddface eller?!
Grym samling o fina lådorBörjar bli för mycket band här också .. visserligen sen 2014 men ändå
Men blivit fryspåsar nu på slutet, behöver fler cigarrlådor.
Haha, bara på sommaren !Är du även en BOTL månne?
det får vi försöka lösa. Mildare väder nu ju så inga ursäkterHaha, bara på somrarna !
12 veckors väntetid för service, eta-verk, Nymans Sthlm. Normalt?Behöver er hjälp.
Min gamla panerai, automatare med eta-verk, behöver servas (ej poleras).
Vilket är bästa servicestället i Stockholmsområdet? Gärna med rimligt pris, men utan att kompromissa med kvaliteten.
Många tack.
Har tagit mig 5-7 veckor de tre gånger jag servat. Men i dagsläget är det 12 säkert det nya ”normala”12 veckors väntetid för service, eta-verk, Nymans Sthlm. Normalt?
Det har hänt mig tidigare men det har också varit som Benjamin säger. Så normalt är nog 6-12 veckor.12 veckors väntetid för service, eta-verk, Nymans Sthlm. Normalt?
12 veckors väntetid för service, eta-verk, Nymans Sthlm. Normalt?
När skaffade du 197?Övervakar lek..
När skaffade du 197?
Den är grym, har haft DENÖvervakar lek..
Idag var jag på Nymans. Fick ett galet bra bemötande, gjorde en bra affär och gick därifrån med önskedrömmen PAM630 på ett Assolutamente ...
Stort tack för att jag fick ge er mina pengar!
Haha! Har ett uppdrag o läsa ifatt så att säga. Hur gick det för din 630 sen? Har inte hunnit läsa igenom alla 2000+ sidor ännu ….@Hebbe lajkade den här nyss och påminde mig om saker som hände tidigt i min Panerai-resa. Tack.
Först fastnade den och min arm i en järndörr och sen såldes den (lätt chipped) och byttes först mot en 655 och sen mot min 602.Haha! Har ett uppdrag o läsa ifatt så att säga. Hur gick det för din 630 sen? Har inte hunnit läsa igenom alla 2000+ sidor ännu ….
Ja, har en inne nu. Gått 8 veckor, prognos var 12.12 veckors väntetid för service, eta-verk, Nymans Sthlm. Normalt?
Segt ändå. Antar när man servar klockor att de inte gör något med klockan förens det är dags i planeringen. 80% av tiden ligger säkert klockan o väntar liksom?Ja, har en inne nu. Gått 8 veckor, prognos var 12.
Precis. Det vore något, så är klockan bara borta någon vecka då de kör tester på gång och kraftreserv.Segt ändå. Antar när man servar klockor att de inte gör något med klockan förens det är dags i planeringen. 80% av tiden ligger säkert klockan o väntar liksom?
Borde man inte kunna boka en tid när det är dags att serva likt service av bilen?