• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Regnar varje dag, bra för växtligheten och första skörden när de regnar på vårkanten. Pannan har inget emot lite regn heller. Jobb som alla 365 dagar om året. De har mjölkats här i släkten varje dag 2ggr per dag sen 1910
DSC_2711.JPG

Senast ändrad:
Jag har blivit lite betuttad i Due. Speciellt 1046. Hade jag haft ett Joakim Von Anka-valv hade jag inte tänkt en sekund på det, men är det ekonomiskt självmord att köpa en vittavlad herr-due med 30m wr? :p Den kommer få dela lådan med 1074 (42mm sub), 127 (47mm luminor), 753 (45mm rad)

Vad tycker ni om den? Jag är kär, men alltid skoj o höra andras åsikter.
1678692169481.png

Ligger den kvar för länge är det inte helt osannlikt 😛 just nu får jag inte åka mer än 30 minuter bort från min 9-månader gravida sambon.
Då får du väl sikta in dig på en års-klocka till den lilla? 372:an jag köpte av dig ska grabben få när hans handleder kan bära 47mm…

Bilagor

• F02AFF21-D8BB-4D29-A675-1BADB3AD2CAB.jpeg
    F02AFF21-D8BB-4D29-A675-1BADB3AD2CAB.jpeg
    290.4 KB · Visningar: 10
Då får du väl sikta in dig på en års-klocka till den lilla? 372:an jag köpte av dig ska grabben få när hans handleder kan bära 47mm…

Shit vad skoj att du fortfarande har den :) kanonfin. Visst vore en årsklocka fint. Men jag avvaktar nog till nyheterna om due släpps så jag vet om wr bumpas upp från 30 till 100. Händer det är väl den gamla lika attraktiv som gammal fisk 😛

Tillbaka
Topp