Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den gör sig bra i arbetsmiljönRegnar varje dag, bra för växtligheten och första skörden när de regnar på vårkanten. Pannan har inget emot lite regn heller. Jobb som alla 365 dagar om året. De har mjölkats här i släkten varje dag 2ggr per dag sen 1910
Den bronzon hade varit grym!Obekräftat, men 42mm Bronzo och 4 färger av 40mm Radiomir sägs vara på gång. Sant eller hittepå??
Radiomir lär nog stämma. Har sett något sådant.Obekräftat, men 42mm Bronzo och 4 färger av 40mm Radiomir sägs vara på gång. Sant eller hittepå??
BronzoObekräftat, men 42mm Bronzo och 4 färger av 40mm Radiomir sägs vara på gång. Sant eller hittepå??
Då kommer vi alltså ha.... Blånzo & Brunzo i 42mm, fett!Obekräftat, men 42mm Bronzo och 4 färger av 40mm Radiomir sägs vara på gång. Sant eller hittepå??
Nä, jag köper inte att de rebrandar submersiblen till luminor submersble igen. Tror det är PhotoshopObekräftat, men 42mm Bronzo och 4 färger av 40mm Radiomir sägs vara på gång. Sant eller hittepå??
Inget datum, ingen text "automatic 300m/1000ft". Tror inte att den kommer även om jag skulle vilja ha en no date utan automatic.Nä, jag köper inte att de rebrandar submersiblen till luminor submersble igen. Tror det är Photoshop
Aa det vore ju faktiskt riktigt märkligt. Det tänkte jag inte ens på!Nä, jag köper inte att de rebrandar submersiblen till luminor submersble igen. Tror det är Photoshop
Då kommer vi alltså ha.... Blånzo & Brunzo i 42mm, fett!
Älskar det här bandet, med flärp och allt. Är sandwichtavlan djupare på 372 om man jämför med t.ex. 111? Tycker att index känns djupare men kanske bara upplevs så pga. plexiglaset eller storleken på index.
Fick plötsligt ett stort sug efter 372:an! Dags att rota i lådan!
inte din 684:a som är ute till salu hos Jälmer då?Ganska säker på att det inte är ett OEM, det brukar vara den där märkningen på diverse eBay spännen. Jag kan vara intresserad av det hur som helst om det är rosé färgat. Saknar ngt spänne till 684:an så jag kan kika på det i veckan om det funkar.
Jag håller med! Vi dubbar den till Bruno (om den kommer existera)Tycker vi ska kalla den nya bruno
Jag håller med! Vi dubbar den till Bruno (om den kommer existera)
Nix, min sitter säkertinte din 684:a som är ute till salu hos Jälmer då?
Jag har blivit lite betuttad i Due. Speciellt 1046. Hade jag haft ett Joakim Von Anka-valv hade jag inte tänkt en sekund på det, men är det ekonomiskt självmord att köpa en vittavlad herr-due med 30m wr? Den kommer få dela lådan med 1074 (42mm sub), 127 (47mm luminor), 753 (45mm rad)
Vad tycker ni om den? Jag är kär, men alltid skoj o höra andras åsikter.
Hoppas @Bingoraalf ringer och hoppar in i bilen och vroomar in till Stockholm
Hoppas @Bingoraalf ringer och hoppar in i bilen och vroomar in till Stockholm
Då får du väl sikta in dig på en års-klocka till den lilla? 372:an jag köpte av dig ska grabben få när hans handleder kan bära 47mm…Ligger den kvar för länge är det inte helt osannlikt just nu får jag inte åka mer än 30 minuter bort från min 9-månader gravida sambon.
Då får du väl sikta in dig på en års-klocka till den lilla? 372:an jag köpte av dig ska grabben få när hans handleder kan bära 47mm…
Då får du väl sikta in dig på en års-klocka till den lilla? 372:an jag köpte av dig ska grabben få när hans handleder kan bära 47mm…