Skruvarna är ju så små att dom inte går att hitta om man tappat domDet är bara repor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skruvarna är ju så små att dom inte går att hitta om man tappat domDet är bara repor...
Jag skruvar aldrig ut dem fullt. Jag stannar på typ sista gängan. Och så vänder jag inte på klockan heller om jag skulle ha råkat skruva lite längre, utan byter ett band i taget liksom, inte båda banden på en gång.Skruvarna är ju så små att dom inte går att hitta om man tappat dom
Det är svåra när man sitter i bilenJag skruvar aldrig ut dem fullt. Jag stannar på typ sista gängan. Och så vänder jag inte på klockan heller om jag skulle ha råkat skruva lite längre, utan byter ett band i taget liksom, inte båda banden på en gång.
...Det är svåra när man sitter i bilen
50k +-3 ishVad får man räkna med att ge för en Zero i bra skick? (Ref 000).
Tack för svar Känns inte som det var många år sedan dom gick för 28’50k +-3 ish
Ungefär samtidigt som en Submariner kostade 50kTack för svar Känns inte som det var många år sedan dom gick för 28’
Next step after that was profit-led inflation .... som ICA framgångsrikt sedermera kopierade. #PaneraiBregottTechUngefär samtidigt som en Submariner kostade 50k
Den är grym! Det finns ett bra exemplar till ett bra pris i Skåne som säljs här på KS. Tror ingen i krokarna har en men det finns några med sub sekund, annars samma här.Finns det någon inom mälardalen som har en PAM176 eller liknande som man kan få testa? Bjuder på kaffe och trevligt klocksnack
Det är den jag spanat på under en längre tid men inte slagit till. Hade gärna testat titan så man får en känsla för vikten och färgen.Den är grym! Det finns ett bra exemplar till ett bra pris i Skåne som säljs här på KS. Tror ingen i krokarna har en men det finns några med sub sekund, annars samma här.
De har slutat. Jag kollade inte specifikt efter det bör jag var hos AD för någon vecka sedan men jag såg inget.
Den klär dig056 idag
Superbra056 idag
Var inne på Nymans sida och kollade på Panerai. Satan vad dom har stuckit iväg i pris igen.
Bild på 24/A på @oddface Swiss ammo för likes.
Jävlar.Reagerade också på det häromdagen.
Tycker pam992 verkar grym men 112' är väldigt mycket.
De har ju höjt med typ 13% sen jag kollade senast och innan dess hade de precis höjt med typ 6% ojmr.Jävlar.