Många här, om inte de flesta, tror jag föredrar band längre än Panerais standard. Då blir 130/80 en "normal" längd.Så långa band passar väl bara såna som @Hoffa ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Många här, om inte de flesta, tror jag föredrar band längre än Panerais standard. Då blir 130/80 en "normal" längd.Så långa band passar väl bara såna som @Hoffa ?
FlärpHåller med 100% Panerai bärs på långa band "tail" ska det va.
Vet du. Jag är helt okej med att kalla det svans eller tail också. Så länge du inte börjar säga "flera tailar" som folk säger "luggar".
Bra där Mårt, som du vet så finns det bara en Tail på ett band så tailar näää.Vet du. Jag är helt okej med att kalla det svans eller tail också. Så länge du inte börjar säga "flera tailar" som folk säger "luggar".
Vet du. Jag är helt okej med att kalla det svans eller tail också. Så länge du inte börjar säga "flera tailar" som folk säger "luggar".
Åh kul att se dig!Vad passar bättre när det spöregnar?
@oddface
Tackar!!Åh kul att se dig!
Du kommer väl med på en gtg snart va?Tackar!!
Ni ser ut att ha det gött.
"I want my straps to hang like sleaves of wizard!!"Visa flärparna, visa flärparna…
Ja, börjar bli dags igen.Du kommer väl med på en gtg snart va?
Vi kallar det för dubbelkupat. Alla bettarini i 44mm som inte är 8-dagarsverk i har det, inkl de nya. 1084, 1085 och 1086 av de som just nu finns på hemsidan.Dagens klurigaste (?) fråga. Älskar glaset på min gamla PAM0050 med förvrängningen i snäva vinklar. Någon som vet vad den beror på - tjockt glas eller att det enbart är AR på insidan? Finns någon modern Panerai med motsvarande?
Sälj alla rolex!Lyckan när man ser @Norrland lägg upp en säljannons och hoppas det är en riktigt fin Panna med bra urval av band... Så är det en Rolex
Jag ber om ursäkt ska inte göra om det…Lyckan när man ser @Norrland lägg upp en säljannons och hoppas det är en riktigt fin Panna med bra urval av band... Så är det en Rolex
lycka till med försäljningenJag ber om ursäkt ska inte göra om det…
Såldlycka till med försäljningen
Ville fortfarande ha några av dina men! Det gick inte denna gång…Nytt in idag var lite otålig i våras och kände att nåt behövde hända. Helt plötsligt var alla pannor bytta
Senaste nytillskottet är en 009, B-serie, härligt sliten.
Jag som är en sucker för subsekund, och helt plötsligt sitter man med en base duo.
Vilken jävla drömpanna!Nytt in idag
Tack! Ska snacka över den till digVille fortfarande ha några av dina men! Det gick inte denna gång…
Dock glad åt din duo brushan
Stort grattis!Nytt in idag var lite otålig i våras och kände att nåt behövde hända. Helt plötsligt var alla pannor bytta
Senaste nytillskottet är en 009, B-serie, härligt sliten.
Jag som är en sucker för subsekund, och helt plötsligt sitter man med en base duo.
Stort grattis! Bästa sommarpannan ever!Nytt in idag