Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet detta, och jag tycker som du att det är rimligt på någon nivå att det finns ... men många andra i tråden har nog inte samma koll, så tack för monologen.Stör man sig på det så bör man hålla sig borta från Richemont och Swatch Group helt och hållet. Det tråkiga i sammanhanget (Panerai) tycker jag snarare är att nivån på urverk (och boetter på vissa modeller) går neråt medan priserna går uppåt.
Värst inom Richemont är ju IWC XX och nya IWC Ingy.
Vad gäller ”in group” (kul ord) vs in house så kan man ju fundera på vart SWG eller Richemont vore idag utan det konceptet. Vi hade knappt haft några märken att välja mellan. Det är knappast så att alla tillverkare har kapacitet nog att tillverka boetter, visare, tavlor och urverk själva.
Du vet ju detta så det blev en ganska meningslös monolog, men ändå…
Det var väl dags för en gtg snart @azcii?Har ni Botique i Stockholm istället för butik?
- Fint ska det vara! -Ska upp om några veckor och Le Botique De Panerai El Stockholmo är mitt enda turistmål.
Mm, på temat priser upp och in-group-verk.. Vilket skämtVärst inom Richemont är ju IWC XX och nya IWC Ingy.
Jupp. Vi inväntar närmare besked kring datum och återkommer så fort det finns.Det var väl dags för en gtg snart @azcii?
Du menar kaffepanna?Panerai-kaffe från en Piaggio på Biblioteksgatan idag. (Även fre och lör)
Fram till 16.30 ca.
Hej!Kanske inte puristernas val men jag gillade verkligen nya Quaranta Radiomir. 6100 euro. Någon som vet vad list är i Sverige?
Inte original tyvärr@nikkeVII vad är det för guld-/bronsfärgat paneraispänne du har på bandet? https://klocksnack.se/threads/26mm-bandsallad.179132/
Då ska du nog inte sälja det.Inte original tyvärr
Nej såklart, det hamnade bara med på bilden, det var strapsen jag sålde inget annatDå ska du nog inte sälja det.
Vart är detta?
Kommer nog att passera där i krokarna om ca en vecka
Väldigt skönt och varmt här fortfarande. Löven börjar gulna också, blir nog riktigt fint när du är härKommer nog att passera där i krokarna om ca en vecka