Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktig DNA bomb!Vi provade den enda rimliga pannan i hela butiken
Vi provade den enda rimliga pannan i hela butiken
Någon av er har pannan på fel arm. Synd att rimliga pannor inte finns som destroVi provade den enda rimliga pannan i hela butiken
Någon av er har pannan på fel arm. Synd att rimliga pannor inte finns som destro
Sen hatar man inte ett skäl att köpa en till klocka…Någon av er har pannan på fel arm. Synd att rimliga pannor inte finns som destro
"OK"Jag har börjat byta vilken handled klockan sitter på beroende på vad jag gör. Faktiskt rätt skönt!
Aldrig köpt nått så snabbt i mitt liv!! (Förutom igår när jag ställde klockan på 05:50 för att gå upp och köpa en seconde/seconde x TimexHär kommer lite skamlös reklam för ett absolut måste i var Paneristas hand!
Kaffemugg: Paneristi Sweden + KS
Ett måste för Panerai-älskaren! Svart och helgrym Klocksnack + Paneristi-mugg. Läcker och hållbar mugg i svart, emaljerad metall med Paneristi Swedens logga och KS-logga.klocksnackshop.se
Bakom designen för vad som sedan ett par år kommit att bli Paneristi Swedens logga står @cjperry
Förutsätter att det är lume på texten? FInns en till @mårt med fauxtina lume? frågorna är mångaHär kommer lite skamlös reklam för ett absolut måste i var Paneristas hand!
Ett måste för Panerai-älskaren! Svart och helgrym Klocksnack + Paneristi-mugg. Läcker och hållbar mugg i svart, emaljerad metall med Paneristi Swedens logga och KS-logga.klocksnackshop.se
För fri frakt såhär under introduktionen kan ni ange KSFRI!
Bakom designen för vad som sedan ett par år kommit att bli Paneristi Swedens logga står @cjperry
Jag var på väg att köpa och sen insåg jag att det inte var ecru, och då gick det ju fetbort.Förutsätter att det är lume på texten? FInns en till @mårt med fauxtina lume? frågorna är många
Härligt, grattis! Det där var min första också för ett gäng år sen, skitbra!Jaha då får jag väl tacka @TheSpeedyShutter och @cjperry för att era fantastiska insta bilder gjorde att suget på en panna blev för stort
PAM590
Mycket bra val av första panna <3Jaha då får jag väl tacka @TheSpeedyShutter och @cjperry för att era fantastiska insta bilder gjorde att suget på en panna blev för stort
PAM590
Köpt men inte fått leveransen ännu. Det var 3 minuter sedan jag betalade, hur länge skall jag behöva vänta egentligen!Här kommer lite skamlös reklam för ett absolut måste i var Paneristas hand!
Tackar! Vad kul att det även var din förstaHärligt, grattis! Det där var min första också för ett gäng år sen, skitbra!
8-dagars-verken håller tiden sämre än de äldre traktorverken i PAM111 osv, även sämre än de med 3-dagars verk, typ 422, 372. Verken med kortare drivfjädrar och större balanshjul har helt enkelt bättre förutsättningar vilket är fullt logiskt.Har ändå snöat in mig på en 44mm luminor då med 8 dagars verk alltså p5000 tänk typ en pam590. Vad kan man vänta sig från tidshållningen?
Varför har de inte hackning funktion?
Hur bärs de? (för er med mindre handleder)
Dum fråga men märker man vikten efter en dags bärande?
Ska mäta tiden imorgon och se8-dagars-verken håller tiden sämre än de äldre traktorverken i PAM111 osv, även sämre än de med 3-dagars verk, typ 422, 372. Verken med kortare drivfjädrar och större balanshjul har helt enkelt bättre förutsättningar vilket är fullt logiskt.
Inte så konstigt att de äldre verken med balanshjul stora som normala damklockor och kort gångreserv håller tiden bäst.
590 är skitbra! Grattis!Jaha då får jag väl tacka @TheSpeedyShutter och @cjperry för att era fantastiska insta bilder gjorde att suget på en panna blev för stort
PAM590
Tack590 är skitbra! Grattis!
+3,5/24h är ändå godkänt8-dagars-verken håller tiden sämre än de äldre traktorverken i PAM111 osv, även sämre än de med 3-dagars verk, typ 422, 372. Verken med kortare drivfjädrar och större balanshjul har helt enkelt bättre förutsättningar vilket är fullt logiskt.
Inte så konstigt att de äldre verken med balanshjul stora som normala damklockor och kort gångreserv håller tiden bäst.
Här kommer lite skamlös reklam för ett absolut måste i var Paneristas hand!
Aldrig köpt nått så snabbt i mitt liv!! (Förutom igår när jag ställde klockan på 05:50 för att gå upp och köpa en seconde/seconde x Timex
Förutsätter att det är lume på texten? FInns en till @mårt med fauxtina lume? frågorna är många
Jag var på väg att köpa och sen insåg jag att det inte var ecru, och då gick det ju fetbort.
Köpt men inte fått leveransen ännu. Det var 3 minuter sedan jag betalade, hur länge skall jag behöva vänta egentligen!
Skulle inte det vara själva USPen? Svindyr mugg utan komplikationer med 300 m WR? Känns som ni missar målet heltVi kollade faktiskt om det gick att få lume på muggarna, det skulle möjligen funka, men, det skulle bli ohemult dyrt!
Shit!Svårt att inte få till en schysst mugg med en så välarbetad logotype!
Vi kollade faktiskt om det gick att få lume på muggarna, det skulle möjligen funka, men, det skulle bli ohemult dyrt!
Din mugg kom i retur! Vår budkille stod utanför din dörr två minuter INNAN du hade beställt, men du öppnade inte!
Tack alla som har beställt! Muggarna har gått i produktion och vi är on time med tidsschemat!