• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
intressant, hur får man mer info?
4-5 oktober.

Och om du inte känner till konceptet sedan tidigare så brukar det vara något registreringsevent på fredagen, kanske i en klockbutik, sedan har Panerai en fest och presentation på fredagskvällen, på lördagen brukar det vara sightseeing tillsammans och på lördagskvällen är paneristi community festmiddagen.
 

Gavve

Greven
2-Faktor
4-5 oktober.

Och om du inte känner till konceptet sedan tidigare så brukar det vara något registreringsevent på fredagen, kanske i en klockbutik, sedan har Panerai en fest och presentation på fredagskvällen, på lördagen brukar det vara sightseeing tillsammans och på lördagskvällen är paneristi community festmiddagen.
hehe intressant ändå ju! Någon som ska gå? Jag bor i KL så borde ju vara obligatorisk närvaro för mig
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
hehe intressant ändå ju! Någon som ska gå? Jag bor i KL så borde ju vara obligatorisk närvaro för mig
Aaaah. :) Klart du ska gå då. Det är en trevlig upplevelse. Du kanske vill börja hänga i Paneristi-facebookgruppen och sånt för att lära känna folk lite före.När man är anmäld finns det också en P-day-grupp.

Jag minns inte om någon sa att det faktiskt blir KL i gänget som brukar åka på P-day, jag tror att vi står över. P-Day har varit i Amsterdam, Aten, Paris och Lissabon de senaste åren så det har varit smidigt för oss svenskar. Att resa till KL bara för P-day är lite väl långt, har jag fått för mig att folk tycker.
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Aaaah. :) Klart du ska gå då. Det är en trevlig upplevelse. Du kanske vill börja hänga i Paneristi-facebookgruppen och sånt för att lära känna folk lite före.När man är anmäld finns det också en P-day-grupp.

Jag minns inte om någon sa att det faktiskt blir KL i gänget som brukar åka på P-day, jag tror att vi står över. P-Day har varit i Amsterdam, Aten, Paris och Lissabon de senaste åren så det har varit smidigt för oss svenskar. Att resa till KL bara för P-day är lite väl långt, har jag fått för mig att folk tycker.
Får ju kombinera det med några dagars semester i KL, nu när det finns tillgång till gratis svensk guide också haha :cool:
 

alfisti

Omega
2-Faktor
🖤🖤🖤
IMG_7932.jpeg
Den är nog finaste pannan.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Har spanat på Panerai med annat än svarta tavlor länge nu och ju mer man söker och spanar, desto mer fastnat vit paneraitavla. Ser helt underbara ut. Vad tycker Paneraifans om vit tavla?

Ser helt slående ut i sommarsolen 🙀

IMG_6326.jpeg
IMG_6327.jpeg
IMG_6329.jpeg
IMG_6332.jpeg
IMG_6331.jpeg

IMG_1906.jpeg
IMG_1904.jpeg

Vitt är hett. Hade en 114 för måååååånga år sen (bifogar suddiga arkivbilder) som jag saknar ordentligt
 

Pentann

Cartier
2-Faktor
Sugen att testa en submersible 1305 eller någon annan 47mm. Om någon har en som sitter lös skicka ett pm så tar vi det där ifrån 🤵‍♂️
 
Topp