Älskar Panerai på länk men har för mig att länken till denna listar runt 20k..En länk är aldrig fel på en Panna!
Inte hittat en titan länk beg till salu heller, stål är lite lättare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar Panerai på länk men har för mig att länken till denna listar runt 20k..En länk är aldrig fel på en Panna!
Du kan få en tackling över kantenFrågan är ställd ungefär så att jag vill ha ryggdunkningar och hjälp att hoppa ut över kanten![]()
Bjucksr på npgra bilder för få dig på rätt tankarFrågan är ställd ungefär så att jag vill ha ryggdunkningar och hjälp att hoppa ut över kanten![]()
Älskar Panerai på länk men har för mig att länken till denna listar runt 20k..
Inte hittat en titan länk beg till salu heller, stål är lite lättare.
Hehe...håller med dig, dom kostar skjortan, har nog aldrig heller sett/hittat en titan länk! Men visst fan vore det nice att ha sin Panerai på länk...
328 & 329 har alltid varit drömmen efter 438, det kommer en vacker dag..
Tycker tvärtom. En panna på länk är som en PP på natoOjoj...grymma pannorna är på länk, kanske är dags att lägga någon slant att hitta en länk till sin pam 48.
Beredd att hålla med.Tycker tvärtom. En panna på länk är som en PP på nato![]()
Snygggt. Är alla olika klockorBjucksr på npgra bilder för få dig på rätt tankar
Hittar tyvärr inte bilder på min 359:a jag hade tidigare. Edit: hittade lite bilder på den ifrån mitt IG-konto
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är i princip OWG. Har en casio som åker på när det ska badas eller spelas golf och en certina när jag ska bli full eller åka ut till landet och hjälpa svärfar med gården.Hur många här är owg med sina pannor?
Är ruskigt sugen på att skaffa en, men kassören ( min blivande fru ) accepterar inte flera dyrare klockor i hemmet.
Därför måste jag i såna fall göra mig av med min Datejust för att göra plats.
Vad säger ni?
Släng upp en bild på panerisamlingen vettja!Jag har en drös klockor (många billiga microbrands), alla roteras men pannorna bärst mest, till allt möjligt inkl. skjortor. Om kriget kommer så tar jag en av dem på mig innan jag drar ut. Frågan är bara vilken...
Du tar väl en på varje arm när kriget kommer?Jag har en drös klockor (många billiga microbrands), alla roteras men pannorna bärst mest, till allt möjligt inkl. skjortor. Om kriget kommer så tar jag en av dem på mig innan jag drar ut. Frågan är bara vilken...
Det är rimligt!Du tar väl en på varje arm när kriget kommer?![]()
För i helevte sälj DJ fort och köp en Panna! Vänta inte för länge för då kommer du missa höstens bästa GTG!!Frågan är ställd ungefär så att jag vill ha ryggdunkningar och hjälp att hoppa ut över kanten![]()
Yes. Här kommer ett snabbskott i galet dåligt ljus med mig i reflektionen. 630, 359 och FER00019Släng upp en bild på panerisamlingen vettja!
Är det dina foton och din handled? Eftersom jag älskar min 359:a så har jag ju varit inne på den här också, men ... jag tycker den har lite väl mycket wrist presence. Det blir liksom för mycket av det goda. Eller?One Panna på länk to rule them all! Ref PAM00438 aka Tuttonero. En dag ska du bli min!
Snygggt. Är alla olika klockor?
Är typ owg med en PAM00425.Hur många här är owg med sina pannor?
Är ruskigt sugen på att skaffa en, men kassören ( min blivande fru ) accepterar inte flera dyrare klockor i hemmet.
Därför måste jag i såna fall göra mig av med min Datejust för att göra plats.
Vad säger ni?
ja det är olika men bara tre olika modeller
Det är bilder på en 359:a, en 422:a och en 605:a
Snygga line ups!Yes. Här kommer ett snabbskott i galet dåligt ljus med mig i reflektionen. 630, 359 och FER00019
![]()
![]()
datejust är lätt att sälja och lätt att köpa. Gör dig av med den bara en liten stund medan du köper en Panerai.Frågan är ställd ungefär så att jag vill ha ryggdunkningar och hjälp att hoppa ut över kanten![]()
Snyggaste Panerailänken ever, tycker jag. Den nya är intetsägande.Ojoj...grymma pannorna är på länk, kanske är dags att lägga någon slant att hitta en länk till sin pam 48.
Foton! I mängder!! Den klockan drömmer jag om!Är typ owg med en PAM00425.
Funkar till allt.
Jag har bara en av dem kvar nu tyvärrSnygga line ups!
Blir taggad att kunna slänga upp bilder på panerai x 2
Jag har bara en av dem kvar nu tyvärr
Kommer två iaf.Foton! I mängder!! Den klockan drömmer jag om!