• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MaziK

Rolex
2-Faktor
Frågan är ställd ungefär så att jag vill ha ryggdunkningar och hjälp att hoppa ut över kanten :angel:
Bjucksr på npgra bilder för få dig på rätt tankar :D

Hittar tyvärr inte bilder på min 359:a jag hade tidigare. Edit: hittade lite bilder på den ifrån mitt IG-konto

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Älskar Panerai på länk men har för mig att länken till denna listar runt 20k.. :D
Inte hittat en titan länk beg till salu heller, stål är lite lättare.


Hehe...håller med dig, dom kostar skjortan, har nog aldrig heller sett/hittat en titan länk! Men visst fan vore det nice att ha sin Panerai på länk...
 

kmg

Patek
2-Faktor
Hur många här är owg med sina pannor?
Är ruskigt sugen på att skaffa en, men kassören ( min blivande fru ) accepterar inte flera dyrare klockor i hemmet.

Därför måste jag i såna fall göra mig av med min Datejust för att göra plats.

Vad säger ni?
Är i princip OWG. Har en casio som åker på när det ska badas eller spelas golf och en certina när jag ska bli full eller åka ut till landet och hjälpa svärfar med gården.
All övrig tid är radiomirtid. Men tänkte bli TWG med panerai och köpa en till. Måste bara förhandla med Die Fürerin.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag har en drös klockor (många billiga microbrands), alla roteras men pannorna bärst mest, till allt möjligt inkl. skjortor. Om kriget kommer så tar jag en av dem på mig innan jag drar ut. Frågan är bara vilken...
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
One Panna på länk to rule them all! Ref PAM00438 aka Tuttonero. En dag ska du bli min!
Är det dina foton och din handled? Eftersom jag älskar min 359:a så har jag ju varit inne på den här också, men ... jag tycker den har lite väl mycket wrist presence. Det blir liksom för mycket av det goda. Eller? :)
 
  • Like
Reactions: m_s
Topp